Zasada ta obejmuje wszystkie zamówienia, bez względu na dostępność towaru, wybrany sposób płatności, metodę wysyłki czy wartość zamówienia.
Termin akcji przypada na bardzo korzystny okres przedświąteczny. Warto więc już wcześniej poszukać pomysłów na mikołajkowe i gwiazdkowe prezenty i wykorzystać akurat 30. listopada na zrobienie zakupów.
Dzień Darmowej Dostawyto inicjatywa non-profit, która ma na celu zachęcenie do robienia zakupów w sieci jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych. Sam pomysł jest inspirowany akcją Free Shipping Day, organizowana od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów. W tegorocznej edycji udział zapowiedziało już ponad 1.000 e-sprzedawców.
W Polsce z taką inicjatywą wyszedł Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do tych osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w Internecie i zachęcić dotychczasowych e-klientów do dalszego korzystania z tej wygodnej i pozwalającej zaoszczędzić czas, a często i pieniądze, formy robienia zakupów.
Przeczytaj: 1 grudnia za darmo dostarczą towar [lista sklepów]
Darmowa dostawa towarów obejmuje wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji, niezależnie od ich wartości, wybranego sposobu płatności (pobranie czy przelew) oraz metody dostawy (poczta, kurier).
Szczegóły akcji oraz aktualizowaną na bieżąco listę e-sklepów, które biorą w niej udział można znaleźć na stronie internetowej www.dziendarmowejdostawy.pl.
źródło: www.strefabiznesu.echodnia.eu
