- Widzimy na co dzień postępy w budowie trasy średnicowej, strategicznej arterii dla Grudziądza. Czy nic nie przeszkodzi w oddaniu jej za rok?
- Jak dotąd, wszystko jest w porządku. Wykonaliśmy około 15 procent całej inwestycji. Niestety, w sierpniu pogoda psuła nam szyki. Nawałnice, deszcze zahamowały tempo robót. Po deszczu na budowie trzeba odczekać dwa-trzy dni, aby ruszyć z pracami. Bywało tak, że zanim wznowiliśmy roboty, znów spadł deszcz. Teraz to szybko nadrabiamy.
- Największe postępy widać od strony ul. Paderewskiego...
- Bylibyśmy pewnie dalej, gdyby nie konieczna wymiana gruntu do głębokości czterech metrów. Nienośnego, jak namuły i osady sprzed tysięcy lat, na grunt nośny czyli piach. Wymieniliśmy już około 25 tysięcy metrów sześciennych gruntu i drugie tyle wymienimy od strony ul.
- "Jedynka" Poznań wykonuje roboty drogowe, a portugalska MSF wiadukty kolejowe i mosty na Trynce. Czy angażujecie miejscowe firmy?
- Właśnie grudziądzkie przedsiębiorstwo podaje nam beton. Jest to zakład Thomas-Beton, który radzi sobie bardzo dobrze.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?