Od kilku dni realizowana jest jubileuszowa kampania promocyjna sieci sklepów Biedronka. Marka pokazuje w niej, że różnice czynią Polaków wyjątkowymi, a łączy je jedno - codzienne zakupy w popularnym markecie. Narrator spotu prowadzi odbiorców przez cały kraj, pokazując, jak Biedronka towarzyszy Polakom na zakupach, w kuchni czy podczas spotkań z bliskimi.
W reklamie, która jest emitowana w największych polskich stacjach telewizyjnych, na samym początku spotu pod hasłem "Biedronka łączy, bo jest blisko", wymieniony jest Inowrocław.
Reklama zaczyna się tekstem czytanym przez lektora: "Od Wrocławia po Inowrocław. Od Szczecina do Szczecinka". Twórcy kampanii posłużyli się zatem grą słów.
Co prawda w filmiku nie pojawiają się nagrania zrealizowane w naszym mieście, ale wspomnienie o Inowrocławiu cieszy mieszkańców.
- Czy wiecie, przez ile mieszkań w Polsce przewinie się ta reklama z nazwą Inowrocławia? Myślę że to superpromocja dla miasta! - komentuje Wojciech.
