Jak informuje portal dlahandlu.pl, od 30 lipca do 5 sierpnia 2012 roku (pierwszy tydzień nowej kampanii), według oficjalnych cenników stacji TV, sieć wydała aż 6 830 100 zł.
Co ciekawe, w zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu Nielsena. Ponadto, z danych tej firmy badawczej przygotowanych na zlecienie portalu wirtualnemedia,.pl wynika, że wydatki Lidla na reklamę w Telewizji Polskiej podczas trwania igrzysk to 1 562 920 zł. Niedawno Wprost podał, że nowa akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach.
Dlahandlu.pl przypomina, że 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl, w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.
Uwaga! Za reklamę Pascal dostanie 500 tys. złotych, a Okrasa około 650 tys. zł.
Źródło: dlahandlu.pl
