https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Potężna awaria internetu w całej Polsce. Abonenci Vectry nie mieli dostepu do sieci

Sławomir Bobbe
Oprócz braku dostępu do sieci, klientów Vectry irytuje brak możliwości zgłoszenia awarii i rozmowy z konsultantami.
Oprócz braku dostępu do sieci, klientów Vectry irytuje brak możliwości zgłoszenia awarii i rozmowy z konsultantami. Szymon Starnawski
Vectra, największa sieć kablowa w Polsce i dostawca internetu zaliczyła potężną awarię - przez kilka godzin na brak dostępu do internetu skarżyli się klienci nie tylko z regionu, ale z całej Polski. "Zakończyliśmy prace nad przywróceniem usług. Internet, Strefa Klienta i infolinia są dostępne. Jeszcze raz ogromnie przepraszamy Was za tę sytuację" - informuje Vectra.

Zobacz wideo: Nowe objawy koronawirusa. To musisz wiedzieć!

Komentarze internautów w mediach społecznościowych nie pozostawiały wątpliwości, że awaria była poważna. Odcięci od sieci uczniowie i studenci uczący się zdalnie i pracownicy, którzy również zdalnie wykonują swoje obowiązki, nie kryli irytacji. Nie tyle z braku dostępu do sieci, bo awarie się niekiedy zdarzają, ale ze sposobu załatwienia problemu.

To Cię może też zainteresować

- Ja chcą ci wcisnąć program premium albo przedłużyć umowę, potrafią zadzwonić rano albo wieczorem. Ale jak ty chcesz zgłosić awarię, dowiedzieć się, kiedy będzie net to dostajesz komunikat o braku konsultantów albo braku możliwości połączenia. I tak jest od kilku godzin, pod żadnym telefonem nikt nie odbiera, na czacie nie pojawił się żaden konsultant. Co za dziadostwo! - denerwuje się pan Marek z Bydgoszczy.

Vectra informuje o awarii w mediach społecznościowych:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dom i nieruchomości

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

y
youtu.be/IeI6xkhKvGs

Mam Swojego Prezydenta Władimir Władimirowicz Putin.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska