https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Segreguj śmieci, a dostaniesz w prezencie sadzonki lub punkty do sklepu

Piotr Wiśniewski
Wystarczy 10 dowolnych opakowań po napojach, by otrzymać wiosenne sadzonki lub punkty na zakupy
Wystarczy 10 dowolnych opakowań po napojach, by otrzymać wiosenne sadzonki lub punkty na zakupy sxc.hu
W sobotę 12 maja w ramach ogólnopolskiej EkoAkcji za posegregowane śmieci możemy otrzymać wiosenne sadzonki lub zielone punkty Clubcard na zakupy w sieci hipermarketów Tesco.
Segreguj śmieci, a dostaniesz w prezencie sadzonki lub punkty do sklepu
mat. organizatora

(fot. mat. organizatora)

EkoAkcja "Kto nie przyniesie - odpada" to ogólnopolska zbiórka opakowań organizowana przez trzy znane firmy: Tesco Polska, Carlsberg Polska oraz Coca-Cola HBC Polska. Do kontenerów będzie można wrzucać opakowania szklane, plastikowe butelki PET oraz puszki po napojach. Dla uczestników akcji przygotowano 16 tysięcy wiosennych sadzonek oraz 400 tysięcy zielonych punktów Clubard zbieranych w ramach programu lojalnościowego Tesco.

Przeczytaj także:Przynosisz odpady i dostajesz bilet. Zbieraj już teraz

Klienci, którzy 12 maja w godz. 10 - 18 przyniosą przynajmniej 10 dowolnych opakowań po napojach, otrzymają w zamian wiosenną sadzonkę lub 100 zielonych punktów Clubcard . Na miejscu akcji - sklepie Tesco Extra przy ul. Toruńskiej 101, będzie można samodzielnie skorzystać ze zgniatarek, by zmniejszyć objętość odpadów, które docelowo trafią do kontenera.

- Nasza wspólna EkoAkcja rokrocznie odnotowuje coraz większą liczbę uczestników, a to dla nas znak, że jest wielu chętnych do włączania się w ekologiczne inicjatywy, którym nie jest obojętne środowisko naturalne - - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

- Od lat promujemy postawę proekologiczną zarówno wśród naszych konsumentów, jak i wszystkich pracowników firmy, szczególnie w obszarze segregacji opakowań i recyklingu. Tegoroczna zbiórka opakowań - rozszerzona w tym roku o butelki plastikowe i puszki - to nasz wspólny apel do konsumentów, by segregować wszystkie opakowania. Chcemy budować świadomość wśród klientów, iż przy niewielkim wysiłku, jakim jest zebranie opakowań możemy znacznie ograniczać ilość odpadów w otaczającym nas środowisku i pomóc w ich przetworzeniu, do ponownego użytku.

- Ponad 80% odpadów komunalnych nadaje się do recyklingu, odzysku lub kompostowania - mówi Iwona Jacaszek, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska.

- Niestety, tylko kilka procent odpadów komunalnych zbieranych jest obecnie w Polsce selektywnie. Przed nami długa droga. Coca-Cola HBC Polska od wielu lat zachęca Polaków do segregacji odpadów opakowaniowych, pokazując wiążące się z nią korzyści ekonomiczne oraz dla środowiska. Nasze opakowania w 100% nadają się do recyklingu, co więcej - do produkcji niektórych butelek PET wykorzystujemy surowiec pochodzący z recyklingu.
Merytoryczny patronat nad akcją objęła Organizacja Odzysku KOBA, odpowiadająca za profesjonalne przetworzenie zebranych podczas akcji odpadów.

Akcja "Kto nie przyniesie - odpada" jest komunikowana na plakatach i ulotkach - dostępnych w sklepach Tesco objętych akcją, spotem promocyjnym oraz na stronach internetowych organizatorów akcji: www.carlsbergpolska.pl, www.coca-colahellenic.pl, www.tesco.pl.

Regulamin akcji jest także dostępny na stronach internetowych organizatorów.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska