Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

System internetowy Energi wciąż płata figle klientom

(AKA) [email protected]
Mieszkanka Wąbrzeźna przez 1,5 roku nie otrzymywała faktur za prąd. Energa tłumaczy się problemami z systemem.
Mieszkanka Wąbrzeźna przez 1,5 roku nie otrzymywała faktur za prąd. Energa tłumaczy się problemami z systemem. SłAwomir Kowalski / Polska Press
Przez 1,5 roku pani Joanna nie otrzymywała faktur za prąd. Sprawę wielokrotnie zgłaszała Enerdze. Dopiero pomoc „Pomorskiej” rozwiązała problem.

- Dziękuję za pomoc. Bez was nie udałoby mi się porozumieć z Energą - mówi Joanna, mieszkanka Wąbrzeźna.

Kobieta w październiku 2015 roku podpisała umowę z firmą Energa na dostarczanie prądu.Z energii elektrycznej korzystała, ale nie otrzymała za nią ani jednej faktury.

W czerwcu 2016 roku, po wielu zgłoszeniach pod nr infolinii elektrowni, do mieszkania kobiety dotarła - w końcu - kopia umowy, którą podpisała osiem miesięcy wcześniej.

- Myślałam, że otrzymam też fakturę za zużyty prąd. Niestety, tak się nie stało. Nie pomagały moje telefony do biura obsługi klienta. A wykonywałam je po kilka razy w tygodniu. Za każdym razem słyszałam, że rachunek otrzymam „niebawem” - wyjaśnia kobieta.

Energa przeprasza

- Przepraszamy naszą klientkę za zaistniałą sytuację - pisze w emailu Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa. I tłumaczy: - Nastąpił błąd, w wyniku którego w naszym systemie mieszkanka Wąbrzeźna widniała jako osoba, której energię elektryczną dostarcza inna firma. Z tego względu nie otrzymywała od nas rachunków za prąd.

Jak przekonuje rzecznik prasowy, błąd został już naprawiony i usunięty. - Pani Joanna widnieje w systemie już jako nasza klientka. Pozwoliło nam to wystawić fakturę korygującą za zaległy czas. A termin opłacenia rachunku został wydłużony do sześciu miesięcy. Należność może być spłacona w ratach - dodaje rzecznik Energii.

Wczoraj pani Joanna otrzymała emaila z z informacją, że faktura została wystawiona. Obejmuje ona okres od 3 listopada 2015 roku do 18 marca 2017 roku. - Kwota faktury to 1.300 zł. To bardzo dużo pieniędzy. Wolałabym ją płacić regularnie co miesiąc - mówi kobieta. - Szkoda, że nikt nie potrafił rozwiązać mojego problemu wcześniej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska