Gród Kopernika jest liderem na rynku w kujawsko-pomorskiem pod kątem liczby fanów. Druga jest Bydgoszcz (48 tys.), a daleko w tyle pozostaje Włocławek (10 tys.) oraz Grudziądz (8 tys.). Profil notuje również dobre statystyki tzw. zaangażowanych fanów, których tygodniowo fanpage notuje ok. 10 tys. (Bydgoszcz - 4,8 tys.). Czy zatem Toruń jest internetowym magnatem?
- Toruń wyraźnie stawia na turystykę , zatem media społecznościowe powinny docierać również do osób spoza naszego miasta - mówi Artur Smolicki, specjalista ds. marketingu internetowego z newcreative.pl. - Pod tym kątem można uznać, że 50 tys. fanów nie jest liczbą imponującą.
Według danych portalu wirtualnemedia.pl - 10,7 mln osób pochodzi z Polski. Na świecie z portalu korzysta ponad 1 mld osób.
Czytaj: [**Z szefem na fejsie... To nic niestosownego
**
Czytaj e-wydanie »](http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140425/CIEKAWOSTKI/140429659)