- Promujemy firmy, które działają zgodnie z etyką biznesu: dbają o swoje otoczenie i stawiają na uczciwe postępowanie w relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami, udziałowcami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową - mówi Mieczysław Bąk, prezes Fundacji „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, która zajmuje się certyfikacją polskich przedsiębiorstw.
Szefowie, którzy chcą pochwalić się swoimi najlepszymi praktykiam, mogą zgłosić się do programu do 31 maja.
W pierwszym etapie należy wypełnić ankietę dotyczącą działalności przedsiębiorstwa, którą ocenia Komisja Regionalna i Ogólnopolska. Firma, która zdobędzie wymaganą liczbę punktów, przechodzi do drugiego etapu i jest w niej przeprowadzany audyt. Jego celem jest weryfikacja informacji podanych w ankiecie. Certyfikat i tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play” otrzymują te firmy, które w obu etapach uzyskają wymaganą liczbę punktów. Kapituła może przyznać również nagrody specjalne za szczególne osiągnięcia firmy.
Laureaci mogą posługiwać się znakiem „Przedsiębiorstwo Fair Play” w celach biznesowych i promocyjnych. W ramach sesji networkingowych mogą też nawiązać nowe kontakty biznesowe z innymi laureatami programu. Osiągnięcia firm są prezentowane podczas różnych wydarzeń, w tym gali finałowej.
Szczegóły dotyczące programu Fair Play znajdą Państwo na stronie: www.fairplay.pl
