https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

700 tys. zł za wynajęcie firmy nadzorującej budowę "średnicówki"!

Nemo
Prace na średnicówce
Prace na średnicówce Archiwum
Zarząd Dróg Miejskich wyłonił w przetargu przedsiębiorstwo, które będzie czuwało nad przebiegiem prac.

Trzeci etap Trasy Średnicowej kosztować będzie prawie 45 mln zł. Budować go będzie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A. ze Starogardu Gdańskiego.

Przeczytaj także:Zmiany komunikacyjne w Grudziądzu. Pociągi nie pojadą!

Prac nie będą nadzorować urzędnicy. Zapłacą za to prywatnej firmie z kasy miejskiej. Usługa kosztować będzie dokładnie 699 747 zł, a na zlecenie Ratusza wykona je przedsiębiorstwo PROFIL P.W. Marcin Bąkowski z Bydgoszczy.

Więcej informacji z Grudziądza znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/grudziadz

beta.pomorska.pl w zupełnie nowej odsłonie. Czekamy na opinie

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość
Dla kogo i po co powołano ZDM w takim składzie osobowym
Prawie 700.000 zł wrzuca się w błoto dla osoby nadzorującej budowę aż z Bydgoszczy. Czy uruchamiając Zarząd Dróg Miejskich i zatrudniając wybranych fachowców ok. 40 osób nie ma nikogo kto posiada takie uprawnienia do nadzorowania wykonywanej Trasy Średnicowej. Więc jak oni odbierają i oceniają projekty ? Dlaczego nie zatrudnia się fachowców z uprawnieniami tylko i wyłącznie na okres budowy (np. Umowa o dzieło ) a tych wszystkich z ZDM co nie posiadają wiedzy po prostu zwolnić a nie utrzymywać sztab nieudaczników
G
Gość
A cyfra 7 mln. za przyglądanie się , jak inni robią też podejrzana.Ilu się po drodze jeszcze pod ten nadzór podczepiło? tzw. ekspertów , doradców, zleceniodawców? informatorów? itp. Kiedyś był nadzór budowlany, dziennik budowy , nasiadówy i wszystko w ramach pensji , dzisiaj co to za twory? Doją ten kraj-krowę bez litości, ile się da i na wszystkie sposoby.Zapłacą za to najbiedniejsi, kierowcy stawkami za km, lub w benzynie, bo czymś tą dziurę budżetową trzeba łatać.A to złodziejstwo kolesiowe nie ma umiaru.
G
Gość
Nigdy w życiu nie pozwoliłbym komuś z bydgoszczy nadzorować czegokolwiek.To miasto potrafi skutecznie blokować każdą inwestycje! SKANDAL! Dzięki bydgoszczy a dokładniej jednemu oddziałowi GDKIK nie mamy połączenia z autostradą.Sabotowanie inwestycji i zabieranie mniejszym to domena tego miasta z nad brdy!

A domeną miasta znad Trynki jest partaczenie i opóźnianie wszystkich inwestycji drogowych za sprawą "fachowców od dróg" z ekipy A.W.
N
Nigdy życiu!
Nigdy w życiu nie pozwoliłbym komuś z bydgoszczy nadzorować czegokolwiek.To miasto potrafi skutecznie blokować każdą inwestycje! SKANDAL! Dzięki bydgoszczy a dokładniej jednemu oddziałowi GDKIK nie mamy połączenia z autostradą.Sabotowanie inwestycji i zabieranie mniejszym to domena tego miasta z nad brdy!
G
Gość
tanio...oby dobrze!

Zapewne tak skutecznie jak w przypadku II etapu Średnicówki - Nadzór (fachowcy)nawet w sierpniu zapewniali, że program naprawczy wszystko zmieni, natomiast laik widział. że to nie realne.To o jakiej jakości tu mówicie?
G
Gość
a to dośc tanio, bo za 2 etap płacili ponad milion, a za 1 etap prawie dwa miliony.

tanio...oby dobrze!
G
Gość
a to dośc tanio, bo za 2 etap płacili ponad milion, a za 1 etap prawie dwa miliony.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska