W 16. edycji akcji „Toruń za pół ceny” uczestniczy 194 partnerów. Są wśród nich m.in. restauratorzy, właściciele kawiarni, sklepów i hoteli oraz instytucje kultury i punkty rekreacyjno-sportowe. - Zainteresowanie akcją z edycji na edycję jest coraz większe. Korzystają z niej nie tylko mieszkańcy, ale także turyści, którzy tłumnie przyjeżdżają do Torunia. Wiosenna odsłona, która startuje już 5 kwietnia, jest dla nas wyjątkowa, bo do grona partnerów dołączyła Fabryka Cukiernicza Kopernik, producent toruńskich pierników - mówi zastępca prezydenta Zbigniew Fiderewicz.
Młody Toruń tańczy, śpiewa i gra już od 55 lat
Uczestniczy akcji obniżyli ceny wybranych przez siebie towarów lub usług o 50 procent. Miejsca objęte rabatem oznaczone zostały specjalnymi plakatami. Informacje na temat miejsc objętych promocją można znaleźć w Ośrodku Informacji Turystycznej przy Rynku Staromiejskim. Szczegóły dotyczące oferty są także na stronie internetowej Torunia za pół ceny i na Facebooku akcji.
Flash Info odcinek 4 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
