Wielu Czytelników denerwowało się, że nie mogą się dostać do swoich kont internetowych. Dziś kłopoty części klientów już się skończyły.
Przeczytaj też: Awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mogą się dostać do kont internetowych
Bank poinformował na swojej stronie internetowej, że „obecnie bankowość internetowa jest udostępniona klientom przy ograniczeniu liczby jednoczesnych logowań”. Zatem klienci już mogą logować się do swoich kont, ale mogą wystąpić jeszcze drobne kłopoty. Mogą być poproszeni o powtórne logowanie albo odczuć nieco wolniejszą pracę serwisu.
- Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację i przypominamy, że reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym - podsumowuje rzecznik Banku Pocztowego.
Przeczytaj: Awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mają dostępu do kont i tracą cierpliwość
