https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Aż czternaście inicjatyw włocławskiego Anwilu SA w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Karol Poliński
Jedną ze sztandarowych cyklicznych akcji Anwilu jest "Pan Karp zarybia Wisłę"
Jedną ze sztandarowych cyklicznych akcji Anwilu jest "Pan Karp zarybia Wisłę" Anwil SA
Czternaście inicjatyw włocławskiej spółki z Grupy ORLEN znalazło się w XVII wydaniu raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018". Dla dwóch z nich to debiut, pozostałych dwanaście jest praktykami długoletnimi, docenianymi już w poprzednich edycjach zestawienia.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu (dalej FOB), jako najstarsza organizacja pozarządowa zajmująca się tematyką odpowiedzialnego biznesu w Polsce, systematycznie gromadzi informacje dotyczące projektów. Efektem tego jest coroczny raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" publikowany nieprzerwanie od 2002 r.

W tym roku ujęto w raporcie aż czternaście inicjatyw Anwilu SA, w ubiegłorocznym wydaniu trzynaście, dwa lata temu - jedenaście, a trzy lata temu - osiem). Wyliczone przedsięwzięcia dotyczą m.in. działań na rzecz lokalnej społeczności, środowiska naturalnego, bezpieczeństwa pracy czy też podnoszenia standardów współpracy z kontrahentami.

- Rekordowa liczba dobrych praktyk Anwilu, opisanych w raporcie przygotowanym przez FOB, to dowód na to, że nasze konsekwentne wysiłki przynoszą wymierne rezultaty. Społeczna odpowiedzialność biznesu to obszar działań, w którym to właśnie konsekwencja jest szczególnie ważna. Tym bardziej cieszy nas, że aż dwanaście z czternastu wyróżnionych inicjatyw to projekty, które z powodzeniem prowadzimy od lat. Zrobimy wszystko, aby ich liczba stale - jak to się dotychczas działo - rosła - zapewnia Agnieszka Żyro, prezes zarządu Anwilu SA.

Przykładami praktyk realizowanych przez firmę cyklicznie są "ANWIL Pasja", "Listy do św. Mikołaja" oraz "Pan Karp zarybia Wisłę". Dzięki tej ostatniej akcji w ciągu kilku ostatnich lat do królowej polskich rzek wpuszczonych zostało kilkadziesiąt tysięcy narybku m.in. sandacza i węgorza. Spółka doceniona została także za efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej, a także projekty realizowane na rzecz włocławian przez jej fundację korporacyjną.

"ANWIL na zdrowie" i "ANWIL w każdym wieku" to nowe projekty, których opisy znalazły się w raporcie. Oba adresowane były do pracowników. Pierwszy dla osób aktualnie zatrudnionych - mogli oni skorzystać z szerokiej oferty darmowych badań profilaktycznych. Drugi natomiast zorganizowany został z myślą o osobach pracujących w spółce przed laty - uczestniczyli oni m.in.: w spotkaniach integracyjnych, w tym wycieczce na terenie dawnego miejsca pracy oraz projekcji filmów dokumentalnych ukazującego historię rozbudowy instalacji produkcyjnych.

Flash Info odcinek 7 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska