https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bo licznik był zepsuty

(goz)
Fot. sxc
Włocławianka skarży się, że nie ma prądu. - To dlatego, że zamontowany został wadliwy licznik przedpłatowy - tłumaczy.

Jak się dowiedzieliśmy w firmie "Energa" w Toruniu, licznik przedpłatowy Genowefy L. rzeczywiście nie działał dobrze. Czytelniczka nie musiała wprowadzać kodu, żeby urządzenie zostało uruchomione i aby do jej mieszkania płynęła energia elektryczna. Licznik wymieniono, ale włocławianka dostała fakturę za prąd, który zużyła. To kwota powyżej 1000 złotych.

Problem w tym, że Czytelniczka jest emerytką i żyje ze skromnej emerytury. - Nie stać mnie na zapłacenie tego długu - mówi. Tymczasem z powodu zadłużenia wobec dostawcy, przez większość miesiąca nie może korzystać z prądu. Wieczorami zapala świeczki, ale to niebezpieczne.

W sprawie Genowefy L. zatelefonowaliśmy do Torunia. Lidia Zu-ba, rzeczniczka firmy "Energa", poradziła, aby Czytelniczka wystąpiła do Rejonu Energetycznego we Włocławku o rozłożenie spłaty długu na raty.

Wybrane dla Ciebie

Jajko na miękko. Przy tych chorobach lepiej unikać jajka w tej formie

Jajko na miękko. Przy tych chorobach lepiej unikać jajka w tej formie

Najlepsze licea w naszym regionie. Tu uczniowie osiągają świetne wyniki!

Najlepsze licea w naszym regionie. Tu uczniowie osiągają świetne wyniki!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska