Więcej informacji z Bydgoszczy znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz
- Rzeczywiście, słyszeliśmy o takich przypadkach, ale nie powinny się już powtarzać - zapewnia Andrzej Roszyk, dyrektor bydgoskiej gazowni. - Mieliśmy pewne problemy z firmą zajmującą się dla nas fakturowaniem. Zdajemy sobie sprawę, że do niektórych klientów rachunki doszły późno.
Dodatkowo na opóźnienia mogły wpłynąć zatory na poczcie w okresie świątecznym. - I dlatego przepraszamy wszystkich, którzy tak późno dostali rachunki, ale mamy nadzieję, że to były sytuacje incydentalne - podkreśla dyrektor gazowni.
Ale gdyby się powtórzyły...
- Na przyszłość chciałbym podkreślić, że wystarczy, iż klient zgłosi się do nas z tym problemem, a automatycznie wydłużymy termin zapłaty. Bez żadnych odsetek.
Jak zapewnia Andrzej Roszyk, wystarczy zatelefonować do Biura Obsługi Klienta pod numer podany na rachunku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?