Więcej informacji z Bydgoszczy na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz
Więcej informacji z Bydgoszczy na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz
- Do wczoraj wydaliśmy już ponad 71 tysięcy egzemplarzy Bydgoskiej Karty Miejskiej, a według wcześniejszych szacunków z biletów okresowych korzysta w Bydgoszczy nieco ponad 50 tysięcy pasażerów. Dlatego zdecydowaliśmy się zamknąć od lutego niepotrzebne punkty obsługi klienta - wyjaśnia Krzysztof Kosiedowski, rzecznik prasowy ZDMiKP.
Przypomnijmy, że 1 lutego Bydgoska Karta Miejska zastąpi tradycyjne bilety okresowe komunikacji miejskiej.
Według zapowiedzianych przez drogowców zmian tego samego dnia zostanie zamknięte okienko w siedzibie MWiK przy ul. Produkcyjnej 12. Karty na podstawie wniosków złożonych w tym punkcie będzie można odbierać w kasach ZDMiKP przy ul. Konfederatów Barskich 7.
Natomiast 11 lutego drogowcy zlikwidują pięć kolejnych okienek:
- przy ul. Gdańskiej 47a, w biurze Strefy Płatnego Parkowania;
- przy ul. Okrzei 2, w Biurze Meldunkowym Nr 3;
- przy ul. M. Skłodowskiej Curie 66a, w Biurze Meldunkowym Nr 5;
- przy ul. Inowrocławskiej 11, w siedzibie MZK;
- przy ul. Jagiellońskiej 58, na terenie dworca PKS.
We wszystkich tych punktach, w dniach od 1 do 10 lutego będą tylko wydawane karty na podstawie wcześniej złożonych wniosków. Od poniedziałku 14 lutego karty dotyczące tych punktów będzie można odebrać w Centrum Obsługi Klienta, przy ul. Toruńskiej 174a.
Czytaj e-wydanie »