Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dwie firmy z kujawsko-pomorskiego zdobyło laury w konkursie "Liderzy innowacji"

Agnieszka Wirkus [email protected] tel. 52 32 63 182 fot. SXC
Organizatorzy otrzymali ponad 470 zgłoszeń z całej Polski. Komisja konkursowa oceniała czy uczestnicy wprowadzili w swojej działalności nowe rozwiązania lub projekty.
Organizatorzy otrzymali ponad 470 zgłoszeń z całej Polski. Komisja konkursowa oceniała czy uczestnicy wprowadzili w swojej działalności nowe rozwiązania lub projekty.
Bank Spółdzielczy w Tucholi oraz Towarzystwo Promocji Ryb „Pan Karp” z Torunia zostały docenione w ogólnopolskim etapie konkursu Krajowych Liderów Innowacji.

Konkurs Krajowi Liderzy Innowacji 2009 zorganizowała Fundacja Innowacji i Rozwoju w Warszawie. Celem projektu było promowanie innowacyjnych przedsięwzięć i inicjatyw.

Udział w rywalizacji był bezpłatny dla mikroprzedsiębiorstw, małych i średnich firm, gmin, banków spółdzielczych oraz organizacji pozarządowych. A także indywidualnych uczestników, czyli przedstawicieli środowisk akademickich, nauki, kultury, sportu.

Organizatorzy otrzymali ponad 470 zgłoszeń z całej Polski. Komisja konkursowa oceniała czy uczestnicy wprowadzili w swojej działalności nowe rozwiązania lub projekty.

Firmy, banki i inne organizacje zostały nagrodzone i wyróżnieni w rankingach wojewódzkich. Dane na temat instytucji z Kujawsko-Pomorskiego znajdują się w ramce obok.

Tylko dwóm uczestnikom z Kujaw i Pomorza udało się zdobyć laury w etapie ogólnopolskim.

Tytuł „Innowacyjny bank” wśród małych placówek tego typu zdobył Bank Spółdzielczy w Tucholi.

Jak wynika z danych Fundacja Innowacji i Rozwoju, tucholski bank to nowoczesna instytucja z tradycjami. Powstała w 1868 roku i była pierwszą tego typu placówką na północnym Pomorza. Obecnie BS w Tucholi oferuje m.in. konta internetowe oraz przesyła informacje za pośrednictwem SMS-ów.

Zdobyli laury

W kategorii „Innowacyjna organizacja”, wśród stowarzyszeń wyróżnienie otrzymało Towarzystwo Promocji Ryb „Pan Karp” z Torunia. Organizacja działa od 2005 roku. Obecnie skupia ok. 80 gospodarstw, które hodują w przybliżeniu połowę polskich karpi.

- Komisja konkursowa doceniła nas za promocję produktu, którego nikt wcześniej nie reklamował. Czyli karpia - mówi Zbigniew Szczepański, prezes TPR. - Mimo, że karpia je się w Polsce od 800 lat, to ryba ta kojarzy się niektórym tylko z potrawą wigilijną. A to błąd!

Towarzystwo rozdaje gadżety związane z karpiem, ma własne reklamy w telewizji oraz wydaje książki dla dzieci, opowiadające oczywiście o karpiu.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska