Koszt realizacji spotu i filmu to ok. 38 tys. zł. Ponad 19 tys. zł. to dofinansowanie, które na to przedsięwzięcie pozyskano z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Przeczytaj także:Hufiec Pałuki ma już swoich patronów, sztandar i hymn
Nagrania realizowano przez cały lipiec. Zajęła się tym agencja "Proxymedia" z Bydgoszczy.
- Mamy już film promujący największe atrakcje powiatu żnińskiego, chcieliśmy jednak zrobić coś nowoczesnego i dynamicznego. Film trwać będzie od 3 do 5 minut, spot 30 sekund. Zdjęcia kręcono m.in. w Biskupinie, Lubostroniu i podczas imprez takich, jak chociażby Wenecka Noc z Parowozami. Pokazaliśmy też jak można aktywnie spędzić czas na Pałukach.W materiale pojawią się więc kajaki, konie czy latawce - informuje Agnieszka Małecka, szefowa Wydziału Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Żninie.
Film oraz spot muszą powstać do końca września br. Potem, jak powiedziała nasza rozmówczyni, zostanie on pokazany w mediach lokalnych i regionalnych. - Dzieło filmowców obejrzymy także na portalach społecznościowych - usłyszeliśmy.
Hasło promujące Pałuki, które m.in. zostanie wykorzystane w filmie i spocie może wymyślić każdy. Propozycje należy przesyłać na adres: [email protected] lub bezpośrednio zgłaszać w wydziale promocji.
Najciekawsze pomysły zostaną nagrodzone.