Ultra Slim Shower Tray, to nowa inwestycja we włocławskim zakładzie, dzięki której produkowane będzie 10 tys. sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Wartość inwestycji to około 1,5 mln euro.
ZOBACZ: Nowa inwestycja w Geberit Włocławek. Będą produkować innowacyjne brodziki [zdjęcia]
Projekt Ultra Slim Shower Tray to pionierskie rozwiązanie w grupie kapitałowej Geberit. Do tej pory żadna z fabryk nie produkowała tego typu brodzików. Pierwsze próby rozpoczęły się we Włocławku już w 2014 roku, a zaledwie czterocentymetrowa grubość brodzika stała się prawdziwym wyzwaniem dla zespołu managerów i techników, pracujących nad projektem we włocławskim zakładzie. Dzięki wspólnym wysiłkom profesjonalistów z działów badań i rozwoju oraz produkcji, ten wrażliwy ze względu na kształt i rozmiar produkt zachował odpowiednią jakość, wytrzymałość i pożądany efekt wizualny.
Wzbogacenie portfolio produktów Geberit Slim Shower Tray, to znaczący krok w odświeżeniu tej grupy produktowej osadzonej do tej pory w tradycyjnym wzornictwie. Nowoczesny design i innowacyjne rozwiązania to dla Geberit europejskiego lidera rynku produktów sanitarnych narzędzia do wskazywania kierunku dla aranżacji przestrzeni łazienkowej i budowania przewagi konkurencyjnej. W pierwszej kolejności brodzik trafi na rynek odbiorców na południu Europy. W najbliższej przyszłości włocławska fabryka będzie produkować 16 rodzajów brodzików ceramicznych w rozmiarach od 80x80 cm do 140x120 cm o różnych kształtach i powłokach.
Wojciech Alabrudziński
