Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Justyna Hernas: - W biznesie liczy się lokalność, autentyczność i zaangażowanie [rozmowa wideo]

Tomasz Skory
Wideo
od 16 lat
Z Justyną Hernas, dyrektorką wsparcia sprzedaży Polska Press, rozmawialiśmy o tym, co w marketingu oznacza lokalność, autentyczność i zaangażowanie oraz dlaczego te trzy elementy potrzebne są w walce o klienta.

- W swojej prezentacji na konferencji Biznes Trendy przedstawiłam słowo „glokalizacja”. To połączenie słów globalizacja i lokalizacja, oznaczające coś, co jest wytwarzane globalnie, ale dopasowane i dystrybuowane lokalnie. Sprawdziliśmy jak to działa w marketingu i okazało się, że komunikacja może powstawać globalnie, ale kiedy jest dystrybuowana lokalnie, osiąga dużo lepsze efekty - powiedziała nam Justyna Hernas.

Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.

Zapraszamy do odsłuchania naszej rozmowy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska