Klient nasz... cham. Solidarność internautów po wstrząsającym liście kasjera z hipermarketu (wideo)

Agnieszka Domka-Rybka, fot. SXC agnieszka.domka@pomorska.pl Tel. 52 326 31 86
Pracownicy uważają, że pracodawcy i tak traktują ich lepiej niż klienci...
Pracownicy uważają, że pracodawcy i tak traktują ich lepiej niż klienci...
Opublikowaliśmy desperacki list kasjera z hipermarketu. Wywołał lawinę ostrych słów! Internauci zaatakowali klientów, którzy swoją bezczelnością poniżają pracowników sieci handlowych!

Przypomnijmy treść tego listu 

Poniżanie kasjerów to szara codzienność

- Niestety, takie zachowania klientów to szara codzienność w marketach! - komentuje Jan Dopierała, sekretarz Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ Solidarność. - Walczymy z tym od lat! Kupujący wyładowują przy kasie całą swoją frustrację. Niedawno rozpoczęliśmy akcję "Uśmiechnięta kasjerka". Chcemy pobudzić wyobraźnię ludzi, by dostrzegli, że kasjerka jest człowiekiem. Że się uśmiecha, choć często musi tolerować bezczelność klientów. Jednak to także szefowie są winni, bo wmawiają pracownikom, że klient zawsze ma rację. I wymyślają absurdy, jak ostatnio czerwone kropki w Carrefourze, gdzie trzeba stanąć, gdy się chce iść do ubikacji. My pójdziemy z takimi samymi kropkami do parlamentu!

Czytaj też: Zagraniczne markety dyktują ceny polskiej żywności! Kto pracuje na ich zyski?

Sami pracownicy uważają zaś, że pracodawcy i tak traktują ich lepiej niż klienci. Co na to internauci na www.strefabiznesu.pomorska.pl i Wykop.pl?

*Współczuję. Ja bym w takiej sytuacji dostał kur... Wstałbym i przyj... Polak to burak i jeszcze dłuuuuugo tak będzie! Życzę cierpliwości i odwagi.
* Doctor. Wiem, jak chamskie jest polskie społeczeństwo. I dlatego za granicą nie przyznaję się, skąd pochodzę.
* A to Polska właśnie. Taki list (kropla w morzu) pokazuje, jak wiele osób w Polsce powinno mieszkać w specjalnie stworzonym getcie . Tak!!! To miejsce dla nietolerancji, chamstwa i obojętności! Czasami z utęsknieniem czytam książki opisujące wieki średnie, kiedy o wiele łatwiej było ściąć komuś łeb. Pozdrawiam.
* Nie da rady. Nie da się ludzi nauczyć kulturalnego zachowania. Część społeczeństwa jest już pod tym względem przegrana. Rodzice powinni uczyć swoje dzieci szacunku do drugiego człowieka. W kasach pracują bardzo pogodni ludzie, którzy na dobre słowo reagują sympatią.
* Polaczkowie. To najgorszy gatunek ludzi. Mają problemy ze swoim życiem, dlatego są upierdliwi dla innych.
*Pozwać do sądu. A nie pomyśleliście o tym? Zarobicie więcej niż na kasie. Przecież Wy tam harujecie po to, by nie iść po kasę do MOPS-u, jak robi wielu leniwych Polaków.

Czytaj też: Handel w niedzielę. Zamknąć markety o godz. 12.00?

Apeluje Jolanta Kamińska, kasjerka:

 

Przyłączcie się do nas!

Dodaj komentarz: Co Państwo na to? Czekamy na kolejne opinie. Prosimy o konkretne przypadki chamskich zachowań w naszym regionie, na pewno je opiszmy. Może wspólnymi siłami uda się złamać ludzką bezduszność.

 

Pobierałeś zasiłki w czasie epidemii? To musisz wiedzieć

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Buraczana dzida.Olej ją

G
Gość
2016-06-24T15:31:12 02:00, Anita:

Ja pracuję od 14 lat z klientem . Zauważyłam że ludzie są coraz bardziej bezczelni i chamscy ?

Jest coraz gorzej . Młodzi ludzie przodują . 

Pracuję w salonie ślubnym . Dzisiaj przyszła do mnie klientka która ma ślub za rok.

Zapytałam się jej grzecznie czy zamirza kupić suknię teraz z kolekcji 2013 ?

Jeżeli nie to zapraszam ją w listopadzie . Wtedy będzie nowa kolekcja, która będzie obowiązywała rok.

Tłumaczę że tych sukni które ogląda nie będzie. 

Jeżeli jednak nie chce czekać to może oglądać i mierzyć . 

Usłyszałam że nie znam się na handlu że klient nasz pan i że będzie sobie mierzyć kiedy chce .

Ja jestem sprzedawcą i po to tu jestem . Mam się zamknąć i mierzyć.

Nie wiem jak mam reagować na takie zachowanie .

Pogratulować małżeństwa i życzyć chamce wszystkiego najgorszego.BURACZANA DZIDA,!!!!

A
Anita

Ja pracuję od 14 lat z klientem . Zauważyłam że ludzie są coraz bardziej bezczelni i chamscy ?
Jest coraz gorzej . Młodzi ludzie przodują . 
Pracuję w salonie ślubnym . Dzisiaj przyszła do mnie klientka która ma ślub za rok.
Zapytałam się jej grzecznie czy zamirza kupić suknię teraz z kolekcji 2013 ?
Jeżeli nie to zapraszam ją w listopadzie . Wtedy będzie nowa kolekcja, która będzie obowiązywała rok.
Tłumaczę że tych sukni które ogląda nie będzie. 
Jeżeli jednak nie chce czekać to może oglądać i mierzyć . 
Usłyszałam że nie znam się na handlu że klient nasz pan i że będzie sobie mierzyć kiedy chce .
Ja jestem sprzedawcą i po to tu jestem . Mam się zamknąć i mierzyć.
Nie wiem jak mam reagować na takie zachowanie .

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3