Maksymilian Braniecki zachęca Mateusza Morawieckiego do zakupów w jego sklepie i przekonuje, że supermarket wspiera polskich producentów. To odpowiedź na słowa premiera z 12 stycznia, gdy stwierdził, że zagraniczne sieci handlowe minimum raz w miesiącu powinny organizować tydzień polski - czytamy na www.dlahandlu.pl.
Szef Lidla przekonuje, że sieć od lat wspiera polskie firmy i z nimi współpracuje. Wymienia firmy, których produkty sprzedaje. "Współpracujemy zarówno z liderami rynku, takimi jak np. Grupa Maspex, Grupa Mlekovita, Food Care, SM Mlekpol, Tarczyński, POLMLEK, Van Pur, oraz z mniejszymi firmami o wieloletniej tradycji, takimi jak np. OSM Piątnica, OSM Koło, OSM Łowicz, Średzka Spółdzielnia Mleczarska Jana, OSM Czarnków czy Piekarnia Novel" - czytamy w liście, do którego dotarł money.pl.
Źródło: dlahandlu.pl, money.pl
Podobne wątki:
Gdzie zrobimy zakupy w niedzielę? [lista punktów otwartych po reformie]
