Operator internetu i telewizji wzywa klientów do zapłacenia... uregulowanych rachunków

Łukasz Ernestowicz
W korytarzu przed biurem firmy Multimedia emocji wczoraj nie brakowało.
W korytarzu przed biurem firmy Multimedia emocji wczoraj nie brakowało. Fot. Piotr Bilski
Przekleństwa, złość i nerwy towarzyszyły wczoraj ludziom, którym firma Multimedia odcięła telewizję i internet. - Okradają nas z ostatnich pieniędzy! - denerwowali się grudziądzcy klienci operatora.

W budynku przy ul. Włodka, w którym na drugim piętrze mieści się siedziba spółki Multimedia, wzburzone głosy słychać było już na parterze.

- Oj, jak dobrze, że "Gazeta Pomorska" przyjechała! - ucieszyli się ludzie. W wąskim korytarzu stało około 20 mieszkańców Grudziądza. - Było ponad 50 osób! - zapewnia mężczyzna, który telefonicznie poprosił nas o interwencję. - Ale część ludzi zrezygnowała ze stania w kolejce!

Czują się oszukiwani
- A stoimy, bo nam wszystkim sygnał telewizyjny odcięli i internet bez uprzedzenia! - prawie krzyczała kobieta w czarnym futerku. - Mimo że wszyscy, jak tu stoimy rachunki opłacamy na bieżąco. Tylko firma jakieś problemy z komputerami ma!
- A co mnie to obchodzi, że mają bałagan! - mówiła szczupła mieszkanka ul. Narutowicza. - Co miesiąc to samo! Ja wiem czemu oni to robią. Chcą od naiwnych ludzi pieniądze wyciągnąć za ponowną aktywację łączy! Okradają ich z ostatnich pieniędzy To szczyt chamstwa!

Nie przebierali w słowach
- K...a! Wręczyli mi pokwitowanie opłacenia "zaległości"! A przecież to oni mieli zaległości, bo nie uwzględnili moich opłat! - denerwował się młody mężczyzna, wychodząc z biura firmy Multimedia.

Wczoraj wieczorem dotarł do nas e-mail z wyjaśnieniami firmy Multimedia. - Klient, który zalega z płatnościami jest o tym kilkakrotnie informowany - tłumaczy w liście Paulina Kamyk z biura prasowego spółki. - Z informacji uzyskanych od naszych pracowników w Grudziądzu wynika, że wszyscy klienci, którzy zgłosili się do biura zalegali z jakimiś płatnościami.

Z tym nie zgadzają się mieszkańcy, którzy domagają się bezpłatnego i ponownego podłączenia telewizji i internetu. I pokazują swoje dowody wpłaty rachunków za usługi firmy Multimedia.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

W kwestii rachunków zarzucić się tego im nie da, ale... Perfect-NET to również firma godna ODRADZENIA od korzystania z jej "usług". Ciągłe awarie, wyłączanie sygnału bez uprzedzenia, tragiczny transfer, zrywanie sygnału itepe. NIE POLECAM!

G
Gość II

do 10 lat jestem ich klientem. Rachunki płaciłem w terminie. W grudniu wyłączono mi internet i cyfrpwą. mimo to , iż zapłaciłem 12 dni przed terminem. Zażądałem wyjaśnień, pani w BOK 3 X przerwała rozmowę. za 4 razem uprzejmie sprawdziła, że co miało być zapłacone 31 XII zapłacono 18 XII. 30 grudnia przysłano mi informację, że dług został przekazany do działu windykacji. Jak napisałem pismo z zarzaleniem , to nawet nie odpowiedzieli. Dzięki za informacje o Netii. Na pewno skorzystam, jak skończy się obecna umowa. UCIEKAJCIE OD MULTIMEDIÓW JAK NAJDALEJ.

M
Michu

O multimediach tylko słyszałem od znajomych z innego miasta. Tam praktycznie poza TP jest tylko ta firma. psiocza jak moga, a na ceny to juz wogóle. Ponoć kto ma możliwość ucieka tam do TP.

A
Anonimowy

Witam Ja miałem problem z internetem i wasze nie które wypowiedzi rozumiem,Byłem klientem dawnej firmy internetowej Syn tra LAN to was w pełni rozumnie i wasze rozgoryczenie tam to były problemy ciągle z ich strony częste awarię i lekceważenie klienta i zbywanie go tak było ze mną jak byłem ich klientem ,bo ja płaciłem regularnie za internet i to ich tylko obchodziło jak zbliżał się termin zapłaty to było super a później po zapłacie były awarie. takich operatorów w Grudziądzu może jest więcej jeśli czujecie się oszukiwani to napiszcie o tym jaka to firma . Tym co napisałem już im nic nie zrobię bo firma zmieniła właściciela na nowego , ja osobiście zmieniłem operatora na natie i jestem zadowolony z tego internetu jest cały czas bez awarii polecam tym co chcieli by zmienić operatora internetowego.

k
klo

precz z dziadami

wpisujcie ludzie posty z protestami niech widza co reprezentuja

Q
Qdlaty

W grudziądzkiej multimedii siedzą same durnie, które nie wiedzą jak komputer obsługiwać! Na zeszyt z ołówkiem się przerzućcie osły! Takie cyrki juz w zeszłym roku odstawiali! Nie dość, że chcieli zapłaty mimo uiszczonych rachunków, to jeszcze odcięli kablówkę i internet bez uprzedzenia. Na Włodka jakaś tępa pała nawet nie potrafiła powiedzieć za jaki to niby miesiąc jest niezapłacone. Poszedłem do nich w listopadzie i ta mi mówi, że nie zapłaciłem za październik. Jak jej pokazałem zapłacony rachunek za październik to mi mówi, że za wrzesień. Jak pokazałem także zapłacony za wrzesień to stwierdziła, że widocznie jakiś inny. Kazałem jej sprawdzić w komputerze, ale nie potrafiła znaleźć. To do srania wam te komputery jak nawet nie umiecie porządnie rachunków zaksięgować?! Durnie z łapanki! Jak wreszcie przyszli z powrotem podłączyć kablówkę to stwierdzili, że "opłata została uiszczona". Ciekaw tylko jestem kto to zapłacił, bo ja drugi raz płacić tego samego rachunku nie miałem zamiaru. Na dodatek miałem zapłacić za podłączenie sygnału!!!!! A Z CZYJEJ TO K***A WINY BYŁ ODŁĄCZONY! Z mojej?! Wyrzuciłem z domu na zbity pysk! Banda naciągaczy!!! Jeszcze raz mi przyślą wyimaginowany rachunek do zapłaty to sprawa się skończy w sądzie!

o
ozzy

W Toruniu, jest ten sam bajzel. Rachunki przychodzą po terminie, wyłączyli sygnał TV i internet. Na szczęście umowę mam do końca lutego. Nigdy więcej Multimediów!!!

j
jikk

u mnie było to samo, miałem zapłacony rachunek za grudzień w terminie, a w styczniu jak przyszło kolejne rozliczenie napisali, że grudniowa wpłata nie doszła, prosili o kontakt na ul. Włodka. Poszedłem tam i powiedzieli mi, że wszystko już gra, coś tam komputery zawaliły.
Dziadoska firma, ludzi nie potrzebnie denerwują.

Tylko trzeba przyznać, że mają najtańszy Internet w Grudziądzu, reszta firm się do nich chowa

w
wściekły klient

Multimedia to firma ustawiona tylko na złapanie klienta i wyciąganie z niego pieniędzy. Uśmiech na twarzy personelu Multimedia jest widoczny tylko przy podpisaniu umowy, a jeśli pojawia się jakiś problem to lekceważą klienta. Klient jest natrętem i czepia się. W informacji telefonicznej Multimedia nie są nic w stanie wyjaśnić. W biurze w Grudziądzu są długie kolejki, a jeśli już dostaniemy się do BOK to obiecują, że jak sprawę wyjaśnią to zadzwonią i nigdy nie oddzwaniają. Po za tym przychodzą jakieś rachunki dodatkowe i nikt nie jest w stanie powiedzieć za co są te rachunki. Jak nie zapłacisz to odłączają sygnał, ale jak zapłacisz to nikt nie wyjaśni za co zapłaciłeś. Ja tylko czekam na koniec okresu promocyjnego i żegnam się z tą firmą. Idę do kablówki SM, tam nie słyszałem, aby kogoś zlekceważyli i zrobili jakiś kant. O terminowym dostarczeniu rachunków nie piszę, bo Multimedia nie zna takiej usługi jak terminowe dostarczenie rachunków.

L
LG

W Brodnicy jest to samo.Rachunki przysyłają po terminie ,który widnieje na fakturze.My mamy zlecenie stałe i też bywaja problemy

G
Gość

Multimedia-to firma będzie niedługo jak JAPANfoto.pl. UWAŻAJCIE

G
Gość

Ja mam internet z kablówki i naprawde nie narzekam - chyba nie pamietam, zeby kiedyś mocniej spadł transfer albo były przerwy w dostawie.

Dodaj ogłoszenie