- Nowe technologie są obecne w wielu obszarach działalności sieci Biedronka. Odgrywają ważną rolę np. w wyposażeniu i funkcjonowaniu sklepów. Jednym z testowanych w ostatnim czasie rozwiązań są kasy samoobsługowe, które poprawiają efektywność sklepu i pozwalają lepiej zarządzać czasem personelu - wyjaśnia Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska.
Czytaj także: Telefon i skaner zamiast kasjera w markecie? Tak będzie i w Polsce
Na zdjęciu powyżej jedna z kas samoobsługowych ze sklepu przy ul. Dolnej w Warszawie.
- Obecnie takie kasy testujemy w sześciu sklepach na terenie Warszawy i Gdańska - wyjaśnia Karol Sękas. - Dalsze możliwości wykorzystania nowych technologii w obszarze sprzedaży bezgotówkowej i ich potencjał analizujemy na bieżąco, z pewnością jednak w bieżącym roku będziemy się starali, by w naszych sklepach przybywało kas samoobsługowych.
Tymczasem w sklepach Lidl kasy samoobsługowe staną na próbę w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.
Przeczytaj też: Sieć sklepów Lidl wprowadzi kasy samoobsługowe. Na razie na próbę
