https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wszyscy możemy budować silną markę malowniczej Doliny Dolnej Wisły

Marek Weckwerth
Turyści na lewobrzeżnych zboczach nad Doliną Dolnej Wisły w okolicach Gruczna
Turyści na lewobrzeżnych zboczach nad Doliną Dolnej Wisły w okolicach Gruczna Fot. Marek Weckwerth
W maju rozpocznie się cykl spotkań dedykowanych marce „Dolina Dolej Wisły”. To kolejny etap w procesie budowania autonomicznych marek Kujawsko-Pomorskich Konstelacji Dobrych miejsc.

- Wypracowaliśmy już dokumenty strategiczne dla Kujaw, Pałuk oraz Borów Tucholskich. W tym roku naszą uwagę kierujemy ku Wiśle, jej malowniczym krajobrazom, bogatemu dziedzictwu i kreatywności osób, których działalność przyczynia się do rozwoju turystyki – mówi Agnieszka Kowalkowska, dyrektor biura Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej.

Podczas spotkań i dyskusji mają być wypracowane założenia spójnej komunikacji Doliny Dolnej Wisły i zaangażowanie całej społeczności w budowanie silnej, rozpoznawalnej marki, gotowej do konkurowania o turystów i przyjaznej dla mieszkańców.

To też może Cię zainteresować

- Nasi eksperci z krakowskiej agencji „Locativo” opracowali specjalną ankietę dotyczącej walorów turystycznych Doliny Dolnej Wisły. Jej wypełnienie i odesłanie do 21 kwietnia na adres [email protected] zdecydowanie ułatwi ekspertom pracę. Wyniki ankiety zostaną uwzględnione w pracach nad strategią oraz planem promocji marki terytorialnej tego obszaru – przekonuje Agnieszka Kowalkowska.

Majowe spotkania w Chełmnie i Chrystkowie

Pierwsze dwa zaplanowane spotkania – warsztaty dla zainteresowanych budowaniem marki DDW odbędą się na 16 maja w Chełmnie i 18 maja w Chrystkowie. Z kolei 22 czerwca dyskutanci spotkają się w Ostromecku.

Więcej informacji: Agnieszka Kowalkowska, kom. 693 339 380.

To też może Cię zainteresować

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Turystyka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska