- Wypracowaliśmy już dokumenty strategiczne dla Kujaw, Pałuk oraz Borów Tucholskich. W tym roku naszą uwagę kierujemy ku Wiśle, jej malowniczym krajobrazom, bogatemu dziedzictwu i kreatywności osób, których działalność przyczynia się do rozwoju turystyki – mówi Agnieszka Kowalkowska, dyrektor biura Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej.
Podczas spotkań i dyskusji mają być wypracowane założenia spójnej komunikacji Doliny Dolnej Wisły i zaangażowanie całej społeczności w budowanie silnej, rozpoznawalnej marki, gotowej do konkurowania o turystów i przyjaznej dla mieszkańców.
To też może Cię zainteresować
- Nasi eksperci z krakowskiej agencji „Locativo” opracowali specjalną ankietę dotyczącej walorów turystycznych Doliny Dolnej Wisły. Jej wypełnienie i odesłanie do 21 kwietnia na adres [email protected] zdecydowanie ułatwi ekspertom pracę. Wyniki ankiety zostaną uwzględnione w pracach nad strategią oraz planem promocji marki terytorialnej tego obszaru – przekonuje Agnieszka Kowalkowska.
Majowe spotkania w Chełmnie i Chrystkowie
Pierwsze dwa zaplanowane spotkania – warsztaty dla zainteresowanych budowaniem marki DDW odbędą się na 16 maja w Chełmnie i 18 maja w Chrystkowie. Z kolei 22 czerwca dyskutanci spotkają się w Ostromecku.
Więcej informacji: Agnieszka Kowalkowska, kom. 693 339 380.
To też może Cię zainteresować
