https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wypadek na Wyżynach. Samochód osobowy potrącił rowerzystę na przejściu dla pieszych [zdjęcia]

bog
Groźny wypadek na skrzyżowaniu Wojska Polskiego z ulicą Szpitalną w Bydgoszczy
Groźny wypadek na skrzyżowaniu Wojska Polskiego z ulicą Szpitalną w Bydgoszczy Jarosław Pruss
Około południa doszło do groźnego wypadku na skrzyżowaniu Wojska Polskiego z ulicą Szpitalną w Bydgoszczy. Rowerzysta został potrącony przez opla astrę. W wyniku uderzenie rozbił przednią szybę auta i z kilkoma złamaniami został odwieziony do szpitala. Jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych z sygnalizacją świetlną.

Do kraksy doszło około południa. Jak udało nam się ustalić na miejscu jest już pogotowie, które opatruje rannego mężczyznę.

Według relacji świadków rowerzysta przejeżdżał przez skrzyżowanie na na przejściu dla pieszych. Miał się zderzyć z samochodem osobowym. Jego stan jest określony jako ciężki.

Na miejscu jest już też policja. Na razie potwierdza tylko, że kierowca osobowego opla był trzeźwy, a rowerzysta - starszy mężczyzna - przejeżdżał rowerem po pasach przejścia dla pieszych.

Czytaj e-wydanie »

Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje

Komentarze 21

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

e
ela20110

Osoby poszkodowane proszę o pilny kontakt w sprawie odszkodowania-tel.725-943-367

 

a
andrzej
W dniu 12.07.2014 o 07:00, kjh; napisał:

no i co? no jechał szybciej to przemknął a ty miałeś WARUNKOWE CZYLI MOGŁEŚ POJECHAĆ JEŚLI NIKT NIE MKNĄŁ.. WIĘC? CZEMU SIĘ ŻALISZ? ŻE KTOŚ INNY TEZ PORUSZA SIĘ PRÓCZ CIEBIE PO POLSKICH DROGACH? BO PEWNIE SAM BYŚ CHCIAŁ BYĆ NA DRODZE? no to z takim podejściem chłopie STANOWISZ ZAGROŻENIE NA DRODZE !!! A PRZED KAŻDYM SKRZYŻOWANIEM NALEŻY ZWOLNIĆ I ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ - NAWET STRZAŁA W PRAWO ZIELONA OBOWIĄZUJE DO ZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI! SYNU... CZAS COFNĄĆ SIĘ NA KURS PRAWA JAZDY BO NIE MASZ WIDZĘ ZIELONEGO POJĘCIA O BEZPIECZNEJ JEŹDZIE, ALE COŻ.MŁODY JESTEŚ CHŁOPCZE JESZCZE - PEWNIE JESTEŚ TYM POTENCJALNYM DAWCĄ NARZĄDÓW Z GRUPY WIEKOWEJ 25-39 - TYCH Z CZOŁOWEGO ALBO NADMIERNEJ PRĘDKOŚCI KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE PRZY 50-90KM/H PRZEŻYJĄ WYPADEK I NIC IM SIĘ NIE STANIE ! CHŁOPIE ROBIĘ PRAWKO NA C I CZYTAM DO USR. ŚMIERCI O BEZPIECZEŃSTWIE I JAK WIDZĘ JAK WY JEŹDZICIE... PORAŻKA. POŁOWIE POWINNO SIĘ POZABIERAĆ PRAWA JAZDY NATYCHMIAST BO STANOWI realne ZAGROŻENIE ŻYCIA INNYCH UUCZESNIKÓW RUCHU. a najgorsze jest to, że wy zabijacie potem innych a nie tylko siebie :/ to jest przerażające  - giną niewinni postronni ludzie - a tego można było uniknąć szanując innych na drodze i myśleć a  nie jechać na pałę uważając że jak się już ma pierwszeństwo to można zamknąć oczy i gnać ile fabryka dała. synu, ty ZAWSZE MASZ MIEĆ OCZY DOOKOŁA GŁOWY I PRZEWIDYWAĆ ŻE INNI UCZESTNICY RUCHU MOGĄ SIĘ NIE ZASTOSOWAĆ DO PRZEPISÓW LUB ICH PO PROSTU NIE ZNAĆ! TAK WIĘC JEDZIESZ NA ZIELONYM NA JEDNOKIERUNKOWEJ I TAK MASZ PATRZEĆ NA DROGĘ CZY CI KTOŚ NIE ZAJEŻDŻA BO najważniejsze jest bezpieczeństwo i życie a nie to czy ty jesteś panem na drodze czy twój merc gna 220 i ma przyspieszenie z pierwszej dziesiątki sportowych aut

 

no i co? no jechał szybciej to przemknął a ty miałeś WARUNKOWE CZYLI MOGŁEŚ POJECHAĆ JEŚLI NIKT NIE MKNĄŁ.. WIĘC? CZEMU SIĘ ŻALISZ? ŻE KTOŚ INNY TEZ PORUSZA SIĘ PRÓCZ CIEBIE PO POLSKICH DROGACH? BO PEWNIE SAM BYŚ CHCIAŁ BYĆ NA DRODZE?

 

no to z takim podejściem chłopie STANOWISZ ZAGROŻENIE NA DRODZE !!! A PRZED KAŻDYM SKRZYŻOWANIEM NALEŻY ZWOLNIĆ I ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ - NAWET STRZAŁA W PRAWO ZIELONA OBOWIĄZUJE DO ZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI! SYNU... CZAS COFNĄĆ SIĘ NA KURS PRAWA JAZDY BO NIE MASZ WIDZĘ ZIELONEGO POJĘCIA O BEZPIECZNEJ JEŹDZIE, ALE COŻ.MŁODY JESTEŚ CHŁOPCZE JESZCZE - PEWNIE JESTEŚ TYM POTENCJALNYM DAWCĄ NARZĄDÓW Z GRUPY WIEKOWEJ 25-39 - TYCH Z CZOŁOWEGO ALBO NADMIERNEJ PRĘDKOŚCI KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE PRZY 50-90KM/H PRZEŻYJĄ WYPADEK I NIC IM SIĘ NIE STANIE ! CHŁOPIE ROBIĘ PRAWKO NA C I CZYTAM DO USR. ŚMIERCI O BEZPIECZEŃSTWIE I JAK WIDZĘ JAK WY JEŹDZICIE... PORAŻKA. POŁOWIE POWINNO SIĘ POZABIERAĆ PRAWA JAZDY NATYCHMIAST BO STANOWI realne ZAGROŻENIE ŻYCIA INNYCH UUCZESNIKÓW RUCHU. a najgorsze jest to, że wy zabijacie potem innych a nie tylko siebie :/ to jest przerażające  - giną niewinni postronni ludzie - a tego można było uniknąć szanując innych na drodze i myśleć a  nie jechać na pałę uważając że jak się już ma pierwszeństwo to można zamknąć oczy i gnać ile fabryka dała. synu, ty ZAWSZE MASZ MIEĆ OCZY DOOKOŁA GŁOWY I PRZEWIDYWAĆ ŻE INNI UCZESTNICY RUCHU MOGĄ SIĘ NIE ZASTOSOWAĆ DO PRZEPISÓW LUB ICH PO PROSTU NIE ZNAĆ! TAK WIĘC JEDZIESZ NA ZIELONYM NA JEDNOKIERUNKOWEJ I TAK MASZ PATRZEĆ NA DROGĘ CZY CI KTOŚ NIE ZAJEŻDŻA BO najważniejsze jest bezpieczeństwo i życie a nie to czy ty jesteś panem na drodze czy twój merc gna 220 i ma przyspieszenie z pierwszej dziesiątki sportowych aut

Kat C zrobiłem 30 lat temu. Jak do dnia dzisiejszego ok.3000000km bez kolizji. Strzałka zielona jest równoznaczna ze znakiem stop i należy się przy niej upewnić czy można kontynuować jazdę,jednak kierowca nie ponosi odpowiedzialności za to, że nagle z nikąd pojawia się nieprawidłowo zachowujący się uczestnik ruchu. Każdy uczestnik ruchu ma prawo oczekiwać, że pozostali uczestnicy zachowają się prawidłowo i na przejściu jedynymi uczestnikami ruchu będą piesi,poruszający się zcharakterystyczną prędkością dla idącego człowieka. I nie będzie wtedy zaskoczenia kierowcydziwnym zachowaniem. Że nasze prawo dopuszcza do ruchu osoby nie mające pojęcia o zasadach ruchu drogowego to może dlatego, że chodzi o jakąś brutalną selekcję naturalną. Zanim zdasz toC skończ gimnazjum pozdrawiam

s
sprawdzam

Kto miał zielone światło?

f
fdas

no oczywiście że rowerzyści nie znają przepisów ruchu drogowego bo NIE UCZYLI SIĘ GO! PO CO! SĄ ROWERZYSTAMI ICH ZADANIEM NIE JEST KIEROWANIE SAMOCHODU TYLKO JAZDA ROWEREM, ONI NI ESĄ NAWET KIEROWCAMI!!! SĄ KIERUJĄCYMI POJAZDEM ROWEROWYM JEDNOŚLADOWYM NAPĘDZANYM SIŁĄ WŁASNYCH MIĘŚNI.

może dlatego nie znają przepisów i śmigają po chodnikach? bo boją się by nie było wypadku! dlatego śmigają przez przejścia dla pieszych - bo nie znają przepisów? a chcą jechać a nie prowadzić rower bokiem.

 

CZYTAJĄC TO I MYŚLAĆ LOGICZNIE POWINIENEŚ DOJŚĆ DO WNIOSKU- SKORO ROWERZYŚCI TAK ROBIĄ TO ZNACZY ŻE NIE ZNAJĄ PRZEPISÓ RUCHU DROGOWEGO A SKORO NIE ZNAJĄ TO JAK MAJĄ SIĘ GO STOSOWAĆ? CZYLI WNIOSEK?

SKORO NIE ZNAJĄ PRZEPISÓW TO NIEMAL WSZĘDZIE MOGĄ GDZIEŚ SIĘ WŁADOWAĆ WJECHAĆ WYJECHAĆ NA GŁUPA CZYLI CO NALEŻY ZROBIĆ JAK SIĘ PROWADZI POJAZD?

ZACHOWAĆ ZASADĘ SZCZEGÓLNEJ BEZWARUNKOWEJ UWAGI I OSTROŻNOŚCI NA DRODZE ZWŁASZCZA NA PRZEJAZDACH DLA PIESZYCH PRZEZ KTÓRE NAJCZĘŚCIEJ PRZEJEŻDŻAJĄ A KTÓRYCH WTEDY GORZEJ WIDAĆ BO TRZEBA ZWOLNIĆ PRZED PRZEJŚCIEM I NAWET SIĘ ZATRZYMAĆ SPRAWDZIĆ I WTEDY UPEWNIWSZY SIĘ ZE NA PENWO NIKT NIC NIE WYJEDZIE MOŻNA PRZEJECHAĆ PRZEZ PRZEJŚCIE.

 

WNIOSEK- NA PROSTEJ DRODZE SPOKOJNEJ DOCHODZI DO NAJWIĘKSZEJ LICZBY WYPADKÓW - NIE NA SKRZYŻOWANIU NIE W CZASIE SZCZYTU W KORKACH - NA PROSTEJ DRODZE WTEDY GDY MASZ PEWNOŚĆ - TAK TERAZ MAM PIERWSZEŃSTWO WIĘC NIKT I NIC NIE MOŻE MI SIĘ STAĆ- a guzik prawda wtedy właśnie wyłączasz myślenie i jesteś potencjalnym klientem firm stolarskich produkujących trumny proste lub ekskluzywne. czy na pewno chcesz wspierać tę branżę? oni zarabiają niezłą kasę!

f
fdas
W dniu 11.07.2014 o 23:01, ZUZA napisał:

I nie zdążył też Pan ortografii się nauczyć... :(

i to jest najważniejsze z całej wypowiedzi . KOBIETA ZA KÓŁKIEM, WAŻNE ŻEBY BYŁ IDEALNY MAKIJAŻ A TO CZY KOGOŚ ROZJADĘ... :/

L
LKHJ;L

rozumiem że ty nie masz prawa jazdy. :/

 

a jeśli tak to gdzie je robiłeś kto ci je wydał ? i czemu za nie zapłaciłeś. OSZUKALI CIĘ! POWINIENEŚ DOMAGAĆ SIĘ ZWROTU PIENIĘDZY ZA KURS NAUKI JAZDY BO CIĘ OKRADLI!

 

ludzie , jak można takie coś napisać :/ i z taką mentalnością wsiadasz do auta i jedziesz zabić drugiego człowieka który albo nie zna się na przepisach bo nie ma prawka  a jedzie rowerem do pracy albo np. roklarza który właśnie śmiga na treningu przez przejście. bo przecież on musiał się stosować do przepisów  których nie umiał - no ale to jego wina więc musi zginąć - ROZJEDŹ GO! kur. aż strach wychodzić z domu na myśl o takim kierowcy :/

k
kjh;
W dniu 11.07.2014 o 21:51, Zbyszek napisał:

Zastanówcie się ludzie,mi osobiście też przed maską ostatnio przemknął rowerzysta ,miałem zieloną strzałkę warunkową ,pieszych nie było więc ostrożnie skręciłem ,i nagle..... omijając wysepki na przejściu na góralu przemknął mi przed maską jak strzala gościu na "góralu" i jeszcze walił na mnie z pi.........,ja po hamulcach i dosłownie myślałem że mu do d..... nakopię ,ale tak jak się pojawił ,to tak pomknął pomiędzy pieszymi w długą.Zaznaczam że przejście to nie miało pasa dla ścieżki rowerowej .

no i co? no jechał szybciej to przemknął a ty miałeś WARUNKOWE CZYLI MOGŁEŚ POJECHAĆ JEŚLI NIKT NIE MKNĄŁ.. WIĘC? CZEMU SIĘ ŻALISZ? ŻE KTOŚ INNY TEZ PORUSZA SIĘ PRÓCZ CIEBIE PO POLSKICH DROGACH? BO PEWNIE SAM BYŚ CHCIAŁ BYĆ NA DRODZE?

 

No rzeczywiście potrzebujesz psychologa. Matka zdzieckiem we wózku porusza się na pewno wolniej i bardziej przewidywalnie od rowerzysty,poza tym przez przejście się przechodzi a nie przejeżdża czymkolwiek jak ktoś tego nie może zrozumieć to dla swojego i innych bezpieczeństwa nie należy opuszczać mieszkania samodzielnie

no to z takim podejściem chłopie STANOWISZ ZAGROŻENIE NA DRODZE !!! A PRZED KAŻDYM SKRZYŻOWANIEM NALEŻY ZWOLNIĆ I ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ - NAWET STRZAŁA W PRAWO ZIELONA OBOWIĄZUJE DO ZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI! SYNU... CZAS COFNĄĆ SIĘ NA KURS PRAWA JAZDY BO NIE MASZ WIDZĘ ZIELONEGO POJĘCIA O BEZPIECZNEJ JEŹDZIE, ALE COŻ.MŁODY JESTEŚ CHŁOPCZE JESZCZE - PEWNIE JESTEŚ TYM POTENCJALNYM DAWCĄ NARZĄDÓW Z GRUPY WIEKOWEJ 25-39 - TYCH Z CZOŁOWEGO ALBO NADMIERNEJ PRĘDKOŚCI KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE PRZY 50-90KM/H PRZEŻYJĄ WYPADEK I NIC IM SIĘ NIE STANIE ! CHŁOPIE ROBIĘ PRAWKO NA C I CZYTAM DO USR. ŚMIERCI O BEZPIECZEŃSTWIE I JAK WIDZĘ JAK WY JEŹDZICIE... PORAŻKA. POŁOWIE POWINNO SIĘ POZABIERAĆ PRAWA JAZDY NATYCHMIAST BO STANOWI realne ZAGROŻENIE ŻYCIA INNYCH UUCZESNIKÓW RUCHU. a najgorsze jest to, że wy zabijacie potem innych a nie tylko siebie :/ to jest przerażające  - giną niewinni postronni ludzie - a tego można było uniknąć szanując innych na drodze i myśleć a  nie jechać na pałę uważając że jak się już ma pierwszeństwo to można zamknąć oczy i gnać ile fabryka dała. synu, ty ZAWSZE MASZ MIEĆ OCZY DOOKOŁA GŁOWY I PRZEWIDYWAĆ ŻE INNI UCZESTNICY RUCHU MOGĄ SIĘ NIE ZASTOSOWAĆ DO PRZEPISÓW LUB ICH PO PROSTU NIE ZNAĆ! TAK WIĘC JEDZIESZ NA ZIELONYM NA JEDNOKIERUNKOWEJ I TAK MASZ PATRZEĆ NA DROGĘ CZY CI KTOŚ NIE ZAJEŻDŻA BO najważniejsze jest bezpieczeństwo i życie a nie to czy ty jesteś panem na drodze czy twój merc gna 220 i ma przyspieszenie z pierwszej dziesiątki sportowych aut

h
hl;jk
W dniu 11.07.2014 o 21:51, Zbyszek napisał:

Zastanówcie się ludzie,mi osobiście też przed maską ostatnio przemknął rowerzysta ,miałem zieloną strzałkę warunkową ,pieszych nie było więc ostrożnie skręciłem ,i nagle..... omijając wysepki na przejściu na góralu przemknął mi przed maską jak strzala gościu na "góralu" i jeszcze walił na mnie z pi.........,ja po hamulcach i dosłownie myślałem że mu do d..... nakopię ,ale tak jak się pojawił ,to tak pomknął pomiędzy pieszymi w długą.Zaznaczam że przejście to nie miało pasa dla ścieżki rowerowej .

no i co? no jechał szybciej to przemknął a ty miałeś WARUNKOWE CZYLI MOGŁEŚ POJECHAĆ JEŚLI NIKT NIE MKNĄŁ.. WIĘC? CZEMU SIĘ ŻALISZ? ŻE KTOŚ INNY TEZ PORUSZA SIĘ PRÓCZ CIEBIE PO POLSKICH DROGACH? BO PEWNIE SAM BYŚ CHCIAŁ BYĆ NA DRODZE? po prostu po tym zdarzeniu rozumiesz już że ZAWSZE NIEZALEŻNIE CZY MASZ ZIELONE NA JAKIMKOLWIEK SKRZYŻOWANIU CZY NIE - NALEŻY ZACHOWAĆ

 

 

SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ!!!

 

ŻADNE PRAWO ANI PRZYWILEJ NIE ZWALNIA CIĘ Z MYŚLENIA ZA INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU.

 

a ty pewnie myślałeś że ktoś wymyślił zieloną strzałkę byś nie musiał ustępować pierwszeństwa...

PAMIĘTAJ JEDNO! NA CHODNIKACH JEŻDŻĄ CHODZĄ RÓŻNI LUDZIE - SĄ ROWERZYŚCI SĄ DZIECI BIEGACZE SĄ WÓZKI ROLKARZE I PIESI. SĄ TEŻ CZASEM SKUTERY CZY QUADY. WIĘC ZAWSZE MASZ ZASR. OBOWIĄZEK ZATRZYMAĆ SIĘ I ZOBACZYĆ DOBRZE SPOKOJNIE CZY NIC SIĘ NIE ZBLIŻA A NIE TYLKO SPOGLĄDAĆ KĄTEM OKA CZY KTOŚ NIE WSZEDŁ NA PASY! musisz się po prostu nauczyć szacunku do innych i może cofnąć na kurs by nie stanowić zagrożenia na drodze? ...

Z
ZUZA

I nie zdążył też Pan ortografii się nauczyć... :(

 

 

W dniu 11.07.2014 o 17:25, andrzej napisał:

Na przejściu dla PIESZYCH rower należy przeprowadzić nie wolno przejeżdżać. Kierowca ma prawo domniemywać , że inny uczestnik ruchu zachowa się prawidłowo, czyli że rowerzysta zejdzie z roweru i go przeprowadzi. A jak rowerzysta poruszał się z prędkością co njmniej kilka razy wyższą od pieszego w tym miejscu no to żadne doświadczenie żadnego kierowcy nie ochroni samobójcy na rowerze.Dzisiaj ok.16 jakiś idiota jechał na rowerze Jana Pawła i z prawego pasa między ciężarówkami przejechał nagle na lewy pas pod krawężnik. zdążyłem wychamować, w przyszłości nie będe. Moje ubezpieczenie naprawi szkody w moim aucie i skasuje rodzinę kozaka. Może wtedy kilku zmądrzeje . Oby zdążyli

 

a
andrzej
W dniu 11.07.2014 o 17:58, Johny napisał:

A słyszał Pan Panie Andrzeju o zachowaniu szczególnej ostrożoności przed przejściem dla pieszych? Nie tak dawno pamiętne potrącenie pieszego w okolicach Focusa. Pieszego, który wbiegł na jezdnię. Wszyscy winą obarczali kierowcę, bo nie zachował szczególnej ostrożności, bo trzeba ją zachować przed pasami. A w tym przypadku jaka jest różnica między biegnącym deb***em, a jadącym na rowerze?

Szczególna ostrożność to nie branie odpowiedzialności i chronienie osób naruszających elementarne zasady bezpieczeństwa

a
andrzej
W dniu 11.07.2014 o 20:06, fdsa napisał:

ależ wy jesteście niedorozwinięci :/ a gdyby to była kobieta z wózkiem i by ją potrącił na przejściu to czyja by była wtedy wina?a gdyby zsiadł z tego roweru i nie miał świateł włączonych ani odblasu czerwonego z tyłu albo lusterka bocznego to też by była jego wina? LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WAM PSYCHOLOG NIE JEST POTRZEBNY PRZYPADKIEMPOWAŻNIE!!!! facet WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO ZJEŻDŻAJĄC W LEWO (ZDAJE SIĘ ) I WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH CZYLI TAM GDZIE MUSI ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ I PRZEPUŚCIĆ KAŻDEGO KTO SIĘ CHOĆBY ZBLIŻA DO TEGO PRZEJŚCIA. - TO MOGĄ BYĆ TEŻ DZIECI NA HULAJNOGACH ALBO ROLKARZE !!! ONI TEŻ SZYBKO ŚMIGAJĄ I TEŻ PRZEJADĄ PRZEZ PRZEJŚCIE BO SĄ PIESZYMI !!! PODOBNO !!! I TEŻ NIE ZDĄŻY SPRAWDZIĆ TAK JAK Z NADJEŻDŻAJĄCYM ROWEREM DO PRZEJŚCIA!!! głupota! obowiązkiem kierowcy jest zwolnić upewnić się czy nic nie ma zamiaru przekroczyć pasów i wtedy jak jest na pewno czysto może przejechać a facet pewnie uważał że skoro ludzie nie stoją na przejściu to można jechać i pojechał ale nie wpadł na to że może kogoś zabić! cóż - ale przeciez to nie on winien - to nie on wymusił i nie on mógł zabić człowieka - to rowerzysta - w końcu on jechał i nie miał świateł!!! kur. puknijcie się w puste łby ludzie. :/ z taką mentalnością to wy długo nie pożyjecie bo was szybko tacy jak ten facet rozjadą na przejściach nawet jak będziecie pieszymy i będziecie się szykować do przejścia na zielonym swoim!!!REASUMUJĄC - TEN FACET PO PROSTU NIE POWINIEN MIEĆ WAŻNEGO PRAWKA - POWINNO MU SIĘ JE ZABRAĆ BO STANOWI ŚMIERTELNE ZAGROŻENIE DLA ŻYCIA I RUCHU DROGOWEGO! TO ZWYKŁY P;IRAT I MORDERCA POTENCJALNY! A WY GO JESZCZE BRONICIE :/ kompletnie was nie rozumiem. choć nie popieram przejeżdżania pasów rowerem ale rolkami często śmigam i tez mam prędkoci jak rowerzysta więc ... sami rozumiecie ...

 

ależ wy jesteście niedorozwinięci :/ a gdyby to była kobieta z wózkiem i by ją potrącił na przejściu to czyja by była wtedy wina?

a gdyby zsiadł z tego roweru i nie miał świateł włączonych ani odblasu czerwonego z tyłu albo lusterka bocznego to też by była jego wina?

 

LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WAM PSYCHOLOG NIE JEST POTRZEBNY PRZYPADKIEM

POWAŻNIE!!!!

 

facet WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO ZJEŻDŻAJĄC W LEWO (ZDAJE SIĘ ) I WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH CZYLI TAM GDZIE MUSI ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ I PRZEPUŚCIĆ KAŻDEGO KTO SIĘ CHOĆBY ZBLIŻA DO TEGO PRZEJŚCIA. - TO MOGĄ BYĆ TEŻ DZIECI NA HULAJNOGACH ALBO ROLKARZE !!! ONI TEŻ SZYBKO ŚMIGAJĄ I TEŻ PRZEJADĄ PRZEZ PRZEJŚCIE BO SĄ PIESZYMI !!! PODOBNO !!! I TEŻ NIE ZDĄŻY SPRAWDZIĆ TAK JAK Z NADJEŻDŻAJĄCYM ROWEREM DO PRZEJŚCIA!!! głupota! obowiązkiem kierowcy jest zwolnić upewnić się czy nic nie ma zamiaru przekroczyć pasów i wtedy jak jest na pewno czysto może przejechać a facet pewnie uważał że skoro ludzie nie stoją na przejściu to można jechać i pojechał ale nie wpadł na to że może kogoś zabić! cóż - ale przeciez to nie on winien - to nie on wymusił i nie on mógł zabić człowieka - to rowerzysta - w końcu on jechał i nie miał świateł!!! kur. puknijcie się w puste łby ludzie. :/ z taką mentalnością to wy długo nie pożyjecie bo was szybko tacy jak ten facet rozjadą na przejściach nawet jak będziecie pieszymy i będziecie się szykować do przejścia na zielonym swoim!!!

REASUMUJĄC - TEN FACET PO PROSTU NIE POWINIEN MIEĆ WAŻNEGO PRAWKA - POWINNO MU SIĘ JE ZABRAĆ BO STANOWI ŚMIERTELNE ZAGROŻENIE DLA ŻYCIA I RUCHU DROGOWEGO! TO ZWYKŁY P;IRAT I MORDERCA POTENCJALNY! A WY GO JESZCZE BRONICIE :/ kompletnie was nie rozumiem. choć nie popieram przejeżdżania pasów rowerem ale rolkami często śmigam i tez mam prędkoci jak rowerzysta więc ... sami rozumiecie ...

No rzeczywiście potrzebujesz psychologa. Matka zdzieckiem we wózku porusza się na pewno wolniej i bardziej przewidywalnie od rowerzysty,poza tym przez przejście się przechodzi a nie przejeżdża czymkolwiek jak ktoś tego nie może zrozumieć to dla swojego i innych bezpieczeństwa nie należy opuszczać mieszkania samodzielnie

Z
Zbyszek

Zastanówcie się ludzie,mi osobiście też przed maską ostatnio przemknął rowerzysta ,miałem zieloną strzałkę warunkową ,pieszych nie było więc ostrożnie skręciłem ,i nagle..... omijając wysepki na przejściu na góralu przemknął mi przed maską jak strzala gościu na "góralu" i jeszcze walił na mnie z pi.........,ja po hamulcach i dosłownie myślałem że mu do d..... nakopię ,ale tak jak się pojawił ,to tak pomknął pomiędzy pieszymi w długą.Zaznaczam że przejście to nie miało pasa dla ścieżki rowerowej .

f
fdsa

ależ wy jesteście niedorozwinięci :/ a gdyby to była kobieta z wózkiem i by ją potrącił na przejściu to czyja by była wtedy wina?

a gdyby zsiadł z tego roweru i nie miał świateł włączonych ani odblasu czerwonego z tyłu albo lusterka bocznego to też by była jego wina?

 

LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WAM PSYCHOLOG NIE JEST POTRZEBNY PRZYPADKIEM

POWAŻNIE!!!!

 

facet WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO ZJEŻDŻAJĄC W LEWO (ZDAJE SIĘ ) I WYMUSIŁ PIERWSZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH CZYLI TAM GDZIE MUSI ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ I PRZEPUŚCIĆ KAŻDEGO KTO SIĘ CHOĆBY ZBLIŻA DO TEGO PRZEJŚCIA. - TO MOGĄ BYĆ TEŻ DZIECI NA HULAJNOGACH ALBO ROLKARZE !!! ONI TEŻ SZYBKO ŚMIGAJĄ I TEŻ PRZEJADĄ PRZEZ PRZEJŚCIE BO SĄ PIESZYMI !!! PODOBNO !!! I TEŻ NIE ZDĄŻY SPRAWDZIĆ TAK JAK Z NADJEŻDŻAJĄCYM ROWEREM DO PRZEJŚCIA!!! głupota! obowiązkiem kierowcy jest zwolnić upewnić się czy nic nie ma zamiaru przekroczyć pasów i wtedy jak jest na pewno czysto może przejechać a facet pewnie uważał że skoro ludzie nie stoją na przejściu to można jechać i pojechał ale nie wpadł na to że może kogoś zabić! cóż - ale przeciez to nie on winien - to nie on wymusił i nie on mógł zabić człowieka - to rowerzysta - w końcu on jechał i nie miał świateł!!! kur. puknijcie się w puste łby ludzie. :/ z taką mentalnością to wy długo nie pożyjecie bo was szybko tacy jak ten facet rozjadą na przejściach nawet jak będziecie pieszymy i będziecie się szykować do przejścia na zielonym swoim!!!

REASUMUJĄC - TEN FACET PO PROSTU NIE POWINIEN MIEĆ WAŻNEGO PRAWKA - POWINNO MU SIĘ JE ZABRAĆ BO STANOWI ŚMIERTELNE ZAGROŻENIE DLA ŻYCIA I RUCHU DROGOWEGO! TO ZWYKŁY P;IRAT I MORDERCA POTENCJALNY! A WY GO JESZCZE BRONICIE :/ kompletnie was nie rozumiem. choć nie popieram przejeżdżania pasów rowerem ale rolkami często śmigam i tez mam prędkoci jak rowerzysta więc ... sami rozumiecie ...

J
Johny
W dniu 11.07.2014 o 17:25, andrzej napisał:

Na przejściu dla PIESZYCH rower należy przeprowadzić nie wolno przejeżdżać. Kierowca ma prawo domniemywać , że inny uczestnik ruchu zachowa się prawidłowo, czyli że rowerzysta zejdzie z roweru i go przeprowadzi. A jak rowerzysta poruszał się z prędkością co njmniej kilka razy wyższą od pieszego w tym miejscu no to żadne doświadczenie żadnego kierowcy nie ochroni samobójcy na rowerze.Dzisiaj ok.16 jakiś idiota jechał na rowerze Jana Pawła i z prawego pasa między ciężarówkami przejechał nagle na lewy pas pod krawężnik. zdążyłem wychamować, w przyszłości nie będe. Moje ubezpieczenie naprawi szkody w moim aucie i skasuje rodzinę kozaka. Może wtedy kilku zmądrzeje . Oby zdążyli

A słyszał Pan Panie Andrzeju o zachowaniu szczególnej ostrożoności przed przejściem dla pieszych? Nie tak dawno pamiętne potrącenie pieszego w okolicach Focusa. Pieszego, który wbiegł na jezdnię. Wszyscy winą obarczali kierowcę, bo nie zachował szczególnej ostrożności, bo trzeba ją zachować przed pasami. A w tym przypadku jaka jest różnica między biegnącym deb***em, a jadącym na rowerze?

a
andrzej
W dniu 11.07.2014 o 14:15, Johny napisał:

Czekam teraz na te wszystkie głosy, które mówiły że wypadki powodują młodzi kierowcy. A tu proszę, starszy Pan, zapewne bardzo doświadczony za kółkiem.

Na przejściu dla PIESZYCH rower należy przeprowadzić nie wolno przejeżdżać. Kierowca ma prawo domniemywać , że inny uczestnik ruchu zachowa się prawidłowo, czyli że rowerzysta zejdzie z roweru i go przeprowadzi. A jak rowerzysta poruszał się z prędkością co njmniej kilka razy wyższą od pieszego w tym miejscu no to żadne doświadczenie żadnego kierowcy nie ochroni samobójcy na rowerze.Dzisiaj ok.16 jakiś idiota jechał na rowerze Jana Pawła i z prawego pasa między ciężarówkami przejechał nagle na lewy pas pod krawężnik. zdążyłem wychamować, w przyszłości nie będe. Moje ubezpieczenie naprawi szkody w moim aucie i skasuje rodzinę kozaka. Może wtedy kilku zmądrzeje . Oby zdążyli

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska