Zawiadomienia Starosty Inowrocławskiego o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

Artykuł sponsorowany Powiat Inowrocławski

Na podstawie art.11d.5. ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176 j.t.) w związku z art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 j.t.) zawiadamia się, że w dniu 17 maja 2023 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Inwestor: Wójt Gminy Inowrocław.
Inwestycja: „Rozbudowa drogi gminnej nr 150544C (ul. Polna) w m. Jaksice”.
Działki objęte opracowaniem (stan istniejący):
Jednostka ewidencyjna 040704_. obręb 0013 Jaksice, gmina Inowrocław: 120, 75, 119/3, 118, 117/2, 227, 117/12;
Nieruchomości lub ich części, w liniach rozgraniczających planowane do przejęcia na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego – Gminy Inowrocław (działki w nawiasach zaznaczone czerwoną czcionką pogrubioną - powstałe z podziału
– planowane do przejęcia pod inwestycję), działki zaznaczone czarną czcionką pogrubioną
– w całości pod inwestycję:
Jednostka ewidencyjna 040704_2. obręb 0013 Jaksice, gmina Inowrocław: 119/3 (119/5, 119/6), 118 (118/1, 118/2), 117/2 (117/14, 117/15, 117/16), 117/12 (117/17, 117/18), 120, 75, 227.
Nieruchomości lub ich części, na których nastąpi przebudowa innych dróg publicznych:
Jednostka ewidencyjna 0 40704_2. obręb 0013 Jaksice, gmina Inowrocław: 120.

Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.
Informuję, iż strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem
i załączonymi do niego materiałami w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji przy alei Ratuszowej 38 w Inowrocławiu w godzinach pracy urzędu (7.30 – 15.30) oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Termin i zasady przeglądania akt sprawy uprzejmie proszę uzgodnić telefonicznie z pracownikiem prowadzącym sprawę. Jednocześnie informuję, że przeglądanie akt sprawy jest prawem strony, a nie obowiązkiem i od jego spełnienia nie jest zależne wydanie rozstrzygnięcia przez organ administracji.
Telefony kontaktowe: 52-35-92-122, 52-35-92-102.
E-mail: [email protected]
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa
się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Znak sprawy: AB.6740.D.3.2023

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska