Zawiadomienie Starosty Inowrocławskiego o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w Pakości

Materiał informacyjny Powiat Inowrocławski

ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO

o wszczęciu postępowania

Na podstawie art.11d.5. ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162 j.t.) w związku z art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 j.t.) zawiadamia się, że w dniu 2 sierpnia 2023 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

Inwestor: Burmistrz Pakości.
Inwestycja: „Rozbudowa ulicy Fabrycznej w Pakości w zakresie przebudowy jezdni i budowy chodnika”.
Działki objęte opracowaniem (stan istniejący):
Jednostka ewidencyjna 040707_5 Pakość, obręb 0011 Rybitwy: 106/7, 104/2;
Jednostka ewidencyjna 040707_4 Pakość-M, obręb 0004 Pakość: 3/2, 3/3, 3/209, 3/210.

Nieruchomości lub ich części, w liniach rozgraniczających planowane do przejęcia na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego (działki w nawiasach zaznaczone czerwoną czcionką pogrubioną-powstałe z podziału–planowane do przejęcia pod inwestycję) działki zaznaczone czarną czcionką pogrubioną–w całości pod inwestycję:
Jednostka ewidencyjna 040707_5 Pakość, obręb 0011 Rybitwy: 106/7, 104/2.
Jednostka ewidencyjna 040707_4 Pakość-M, obręb 0004 Pakość: 3/2 (3/213, 3/214),
3/3 (3/217, 3/218), 3/210 (3/215, 3/216), 3/209.

Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.

Informuję, iż strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem i załączonymi do niego materiałami w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji przy alei Ratuszowej 38 w Inowrocławiu w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Termin i zasady przeglądania akt sprawy uprzejmie proszę uzgodnić telefonicznie z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Jednocześnie informuję, że przeglądanie akt sprawy jest prawem strony, a nie obowiązkiem i od jego spełnienia nie jest zależne wydanie rozstrzygnięcia przez organ administracji.

Telefony kontaktowe: 52-35-92-122, 52-35-92-102.
E-mail: [email protected]

Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Znak sprawy: AB.6740.D.7.2023

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska