Zobacz wideo: Rynek pracy odporny na pandemię
a
Konkurs na „Lokalny produkt” dla przedsiębiorców z Włocławka
Konkurs na „Lokalny produkt”, nawiązujący do tradycji i kultury miasta, skierowany był do przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji we Włocławku.
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, związanego z tradycją i kulturą miasta produktu lub usługi Śródmieścia. Wymogiem koniecznym jest by zaproponowany w konkursie produkt lub usługa były nowe, tj. wymyślone przez przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji – informuje Urząd Miasta Włocławek.
Nabór wniosków w ramach pierwszej edycji konkursu trwał do 4 października. Nadesłano trzy propozycje, które komisja konkursowa zakwalifikowała do dalszego etapu – głosowania online, które trwać będzie od 3 do 17 listopada 2021 roku na stronie wloclawek.pl. Zwycięzcę konkursu poznamy 1 grudnia 2021 roku. Na razie – do 2 listopada bieżącego roku, przedsiębiorcy ubiegający się o tytuł „Lokalny Produkt” oraz nagrodę finansową w wysokości 29 500 złotych, mają czas na przygotowanie i zaprezentowanie mieszkańcom Włocławka swoich propozycji oraz prototypów.
Takie propozycje zgłoszono na konkurs „Lokalny produkt” we Włocławku
Na konkurs wpłynęły trzy zgłoszenia, które ubiegają ubiegają się o tytuł „Lokalnego produktu”:
- Kawa po kujawsku „Bohma”,
- Poduszka Fajansowa,
- Trójkątna zakładka.
Szczegóły dotyczące nadesłanych na konkurs projektów, prezentujemy w poniższej galerii:
Zwycięzca konkursu „Lokalny produkt”, otrzyma prawie 30 tysięcy złotych
Z regulaminu konkursu wynika, że zwycięzca będzie musiał utrzymać w ofercie zwycięski projekt bądź usługę co najmniej przez rok.
Zwycięzca otrzyma nagrodę finansową w wysokości 29 tys. 500 zł brutto. Nagrodę można przeznaczyć na:
- dokonanie opłat w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej tzw. Koszty obsługi administracyjno-prawno-księgowej działalności gospodarczej w tym wynagrodzeń pracowników zarejestrowanych w ZUS – o wartości nie więcej niż 20 procent wartości nagrody;
- zakup materiałów, półproduktów, elementów służących do produkcji wygranego Lokalnego Produktu (w tym kosztów związanych z obowiązkiem utrzymania produktu w ofercie przez co najmniej rok) – o wartości nie większej niż 50 procent wartości nagrody;
- promocję produktu/usługi w mediach, folderach reklamowych, Internecie itp. - nie więcej niż 15 procent wartości nagrody;
- zakup maszyn, urządzeń, oprogramowania, służących do prac nad rozwojem oferty, w tym utrzymaniem na rynku zwycięskiego produktu – nie więcej niż 15 procent wartości nagrody.
Przypomnijmy, że we Włocławku zaplanowano trzy edycje konkursu „Lokalny Produkt”. Druga edycja odbędzie się w 2022 roku (nabór wniosków trwać ma tak jak w tym roku – od 20 września do 4 października), a kolejna w 2023 roku. Dla każdego z trzech zwycięzców poszczególnych edycji przewidziano takie same nagrody finansowe w wysokości 29 tysięcy 500 złotych brutto.
