https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Drób czy wieprzowina? Co ma mniej kalorii? Fakty i mity na temat mięsa

AGW
Statystyczny Polak w 2018 roku zjadł około 27 kg drobiu i 40 kg wieprzowiny (tzw. spożycie bilansowe) według danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Związek Polskie Mięso postanowił rozprawić się z mitami na temat najczęściej przez nas wybieranych mięs, czyli drobiu i wieprzowiny. Poznajcie fakty i mity na temat mięsa --->>>Związek Polskie Mięso prowadzi II edycję ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Głównym celem projektu jest popularyzacja najnowszej wiedzy o walorach mięsa drobiowego i wieprzowego. Elementem kampanii jest również prezentacja faktów i mitów dotyczących spożywania mięsa. Ekspertem kampanii została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka (SGGW), a rolę ambasadorów akcji powierzono dietetyczce Agacie Dąbrowskiej oraz kucharzowi i dziennikarzowi kulinarnemu, Tomaszowi Jakubiakowi.
Statystyczny Polak w 2018 roku zjadł około 27 kg drobiu i 40 kg wieprzowiny (tzw. spożycie bilansowe) według danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Związek Polskie Mięso postanowił rozprawić się z mitami na temat najczęściej przez nas wybieranych mięs, czyli drobiu i wieprzowiny. Poznajcie fakty i mity na temat mięsa --->>>Związek Polskie Mięso prowadzi II edycję ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Głównym celem projektu jest popularyzacja najnowszej wiedzy o walorach mięsa drobiowego i wieprzowego. Elementem kampanii jest również prezentacja faktów i mitów dotyczących spożywania mięsa. Ekspertem kampanii została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka (SGGW), a rolę ambasadorów akcji powierzono dietetyczce Agacie Dąbrowskiej oraz kucharzowi i dziennikarzowi kulinarnemu, Tomaszowi Jakubiakowi. pixabay
Statystyczny Polak w 2018 roku zjadł około 27 kg drobiu i 40 kg wieprzowiny (tzw. spożycie bilansowe) według danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Związek Polskie Mięso postanowił rozprawić się z mitami na temat najczęściej przez nas wybieranych mięs, czyli drobiu i wieprzowiny.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Rolnictwo

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska