W ubiegłych latach Biedronka, kolejno wprowadziła do swojego obrotu leki OTC, w okresie Bożego Narodzenia były to toniki wzmacniające z lecytyną sprzedawane pod marką własną. Teraz sieć wprowadziła do sprzedaży produkty z zakresu inkontynencji, czyli dla osób mających problemy z trzymaniem moczu. Są to m.in. pieluchomajtki dla dorosłych, których sprzedaż z roku na rok bardzo rośnie, co jest związane z postępującym starzeniem się polskiego społeczeństwa. Dotychczas tego typu produkty były dostępne wyłącznie w aptekach i wyspecjalizowanych sklepach medycznych. Dane GUS pokazują, że obecnie jest już ponad 7,5 mln Polaków powyżej 60 roku życia, a jeszcze 10 lat temu było niecałe 5,9 mln. Widać, w jaki sposób sieć Biedronka aktywnie poszukuje kolejnych okazji do wzrostu swojej sprzedaży i zbudowania coraz większej grupy lojalnych klientów - mówi portalowi dlahandlu.pl Wiktor Miałkowski, partner Pro Business Solutions.
Żywność z konopi w Biedronce. Będzie też w Lidlu?
Źródło: dlahandlu.pl
