Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na wstydliwy problem - Biedronka

oprac.
pixabay.com
Biedronka wchodzi w asortyment charakterystyczny dla aptek - informuje portal dlahandlu.pl. Celuje w portfele osób starszych.

W ubiegłych latach Biedronka, kolejno wprowadziła do swojego obrotu leki OTC, w okresie Bożego Narodzenia były to toniki wzmacniające z lecytyną sprzedawane pod marką własną. Teraz sieć wprowadziła do sprzedaży produkty z zakresu inkontynencji, czyli dla osób mających problemy z trzymaniem moczu. Są to m.in. pieluchomajtki dla dorosłych, których sprzedaż z roku na rok bardzo rośnie, co jest związane z postępującym starzeniem się polskiego społeczeństwa. Dotychczas tego typu produkty były dostępne wyłącznie w aptekach i wyspecjalizowanych sklepach medycznych. Dane GUS pokazują, że obecnie jest już ponad 7,5 mln Polaków powyżej 60 roku życia, a jeszcze 10 lat temu było niecałe 5,9 mln. Widać, w jaki sposób sieć Biedronka aktywnie poszukuje kolejnych okazji do wzrostu swojej sprzedaży i zbudowania coraz większej grupy lojalnych klientów - mówi portalowi dlahandlu.pl Wiktor Miałkowski, partner Pro Business Solutions.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska