W ubiegłych latach Biedronka, kolejno wprowadziła do swojego obrotu leki OTC, w okresie Bożego Narodzenia były to toniki wzmacniające z lecytyną sprzedawane pod marką własną. Teraz sieć wprowadziła do sprzedaży produkty z zakresu inkontynencji, czyli dla osób mających problemy z trzymaniem moczu. Są to m.in. pieluchomajtki dla dorosłych, których sprzedaż z roku na rok bardzo rośnie, co jest związane z postępującym starzeniem się polskiego społeczeństwa. Dotychczas tego typu produkty były dostępne wyłącznie w aptekach i wyspecjalizowanych sklepach medycznych. Dane GUS pokazują, że obecnie jest już ponad 7,5 mln Polaków powyżej 60 roku życia, a jeszcze 10 lat temu było niecałe 5,9 mln. Widać, w jaki sposób sieć Biedronka aktywnie poszukuje kolejnych okazji do wzrostu swojej sprzedaży i zbudowania coraz większej grupy lojalnych klientów - mówi portalowi dlahandlu.pl Wiktor Miałkowski, partner Pro Business Solutions.
Żywność z konopi w Biedronce. Będzie też w Lidlu?
Źródło: dlahandlu.pl
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pazura wziął kolejny ślub poza granicami Polski. Nikt się tego po nim nie spodziewał
- Michał Szpak w prześwitującej spódnicy. Te widoki trudno zapomnieć
- Która się ubiera, a która "przebiera"? Projektant wziął pod lupę gwiazdy po 50-tce
- Bronisław Cieślak przed śmiercią wyznał prawdę o Cieślak i Miszczaku. Chwyta za serce