
Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Jeśli chodzi o pojemność bagażnika, standardowo wynosi ona 650 litrów, a po złożeniu siedzeń tylnej kanapy zyskujemy aż 1630 litrów przestrzeni ładunkowej, co jest wynikiem imponującym.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.