Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bydgoszczanka miała wypadek podczas zakupów w Biedronce. Czy sklep wypłaci jej 10 tys. zł odszkodowania?

Katarzyna Piojda
- Tak wyglądała moja ręka krótko po wypadku - pokazuje bydgoszczanka
- Tak wyglądała moja ręka krótko po wypadku - pokazuje bydgoszczanka Filip Kowalkowski
Kobieta wychodziła z marketu, gdy przytrzasnęły ją drzwi.

 - Tak, że prawie całą rękę miałam fioletową - opowiada. I żąda odszkodowania.

Ręka nadal boli 

Do zdarzenia doszło we wrześniu ubiegłego roku, ale do teraz 72-latka z Bydgoszczy odczuwa skutki. - Ręka nadal mnie pobolewa - przyznaje.  

Mieszka na Wyżynach i często robiła zakupy w pobliskiej Biedronce. Feralnego dnia też je robiła. - Wychodziłam ze sklepu i drzwi mnie przytrzasnęły - opowiada. - Przewróciłam się. Jak wstałam, cofnęłam się do kasy. Kasjerka przyznała, że widziała, co się stało. Zawołała kierowniczkę.  Na tym się nie skończyło.  - Poszłam do przychodni. Zdziwiłam się, gdy podciągnęłam rękaw. Ręka była prawie cała fioletowa. Siniaki rozlały się aż do klatki piersiowej. Długo smarowałam maściami, robiłam okłady. Trochę pomogło, ale do tej pory nie jest wszystko w porządku.  Poszkodowana myślała, że szefostwo marketu weźmie winę na siebie. Nie wzięło. - Powiedzieli, że drzwi mają homologację i są sprawne - wspomina seniorka.

Najpierw 30 tys. zł, teraz 10 tysięcy

Ona jednak uważa, że nawet jeśli mechanizm zaszwankował, i tak odpowiedzialność ponosi personel dużego sklepu, bo to stało się na jego terenie.  Najpierw zażądała 30 tysięcy złotych za utracone zdrowie, ale Biedronka się nie zgodziła.   Teraz  domaga się 10 tys. zł.

  Jak  sprawę tłumaczy Biedronka? „Na wstępie informujemy, że nasza firma jest ubezpieczona na wypadek wystąpienia zdarzeń losowych, a więc zasadne roszczenia kierowane do naszej firmy zaspokaja ubezpieczyciel” - czytamy w odpowiedzi z biura prasowego Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki.  „W opisywanej przez Czytelniczkę sytuacji, na podstawie postępowania wyjaśniającego uznano, iż nie ma podstaw, aby przypisać naszej firmie winę”.   

Ubezpieczyciel  wydał odmowę w kwestii wypłacenia roszczenia”.

Bydgoszczanka mówi, że dla niej to nie koniec. - To dopiero początek - zapowiada. 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska