Nowe stroje to marketingowe mistrzostwo II-ligowca. Barwy Elany to żółty i niebieski. Nowa koszulka jest właśnie żółta, ale nawiązuje stylistyką do ula i plastra miodu.
Polska piłka bardzo rzadko gości na łamach pisma i jego internetowej odsłonie (średni nakład w papierze to ponad 300 tys. egzemplarzy, miliony odsłon w internecie). "L'Equipe" swój materiał na temat Elany umieścił w dziale Sport i Styl. Czytamy: "To inicjatywa, która mogłaby spodobać się innym. Elana Toruń, która gra w trzeciej lidze polskiej, stara się podnieść świadomość mieszkańców swojego kraju przed zagrożeniami dla środowiska, w szczególności przed zagrożeniami dla pszczół.
Toruński klub informuje, że koszulkę nazwał "pszczółka" i pragnie zwrócić uwagę na problem wymierających w niepokojącym tempie pszczół w Polsce i na świecie. Posłużył się także cytatem Alberta Einsteina: „Pszczoła jest podstawą życia na Ziemi, a gdy nie ma pszczół, nie ma żywności dla ludzi. Jeśli pszczoły zostaną zabite, ludzkość przetrwa tylko cztery lata."
"Okaże się, czy koszulka będzie miała pozytywny wpływ na klub" - kończy L'Equipe.
II liga za pasem. Elana Toruń wygrywa kolejny sparing [zdjęcia]
