Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klient znalazł szkło w buraczkach. Polomarket rezygnuje ze wszystkich produktów tego producenta [zdjęcia]

Agnieszka Domka-Rybka
Nadesłane/Czytelnik
- Znalazłem szkło w buraczkach zakupionych w sklepie sieci POLO market w Toruniu - opowiada Czytelnik naszej Strefie Biznesu.

Niezadowolony klient dodaje: - Produkt jest oznaczony jako marka własna sieci Polomarket i nie podano producenta na etykiecie. Dopiero pod moimi naciskami firma ujawniła, kto nim jest. Poza tym Polomarket nie chce podać, jakie inne produkty tego producenta sprzedawane są w innych sklepach sieci, a jako potencjalny konsument mam pełne prawo o tym wiedzieć. Pomimo moich rozmów z Polomarketem, a także bezpośrednio z producentem nie uzyskałem konkretnych informacji, co stało się w zakładzie, że taki towar taki dostał się do sprzedaży. Szczątkowe informacje przekazywane przez pracowników nie pozwoliły ustalić, jakie kroki zastały lub zostaną podjęte w celu uniknięcia podobnej sytuacji w przyszłości.

Klient znalazł szkło w buraczkach. Polomarket rezygnuje ze wszystkich produktów tego producenta [zdjęcia]

Sprawą zajął się m.in. Główny Inspektor Sanitarny. - W związku ze skargą konsumenta dotyczącą obecności szkła oraz w związku z tym, że zakład produkcyjny nie jest w stanie zagwarantować, że w pozostałych opakowaniach kwestionowanej partii produktu nie znajduje się szkło Polmarket podjął decyzję o wycofaniu ze sprzedaży partii produktu "Buraczki tarte o smaku łagodnym" marki Zaczarowany Ogród.

Klient znalazł szkło w buraczkach. Polomarket rezygnuje ze wszystkich produktów tego producenta [zdjęcia]

Co na to Polomarket?

"W związku ze skargą konsumenta, dotyczącą obecności szkła w produkcie, Sieć POLOmarket niezwłocznie wycofała ze sprzedaży produkt "Buraczki tarte o smaku łagodnym" marki Zaczarowany Ogród z datą minimalnej trwałości 11.2020 i numerem partii produkcyjnej: 11.2020 B 20118. W trosce o bezpieczeństwo Klientów nasza reakcja była natychmiastowa. Wyżej wymieniony produkt został wycofany ze sprzedaży, o czym poinformowaliśmy naszych Klientów umieszczając stosowną informację w widocznym miejscu we wszystkich sklepach należących do sieci POLOmarket. Ponadto poinformowaliśmy naszych Klientów o możliwości zwrotu tego produktu bez okazywania paragonu i zwrocie kosztów jego zakupu. Jednocześnie zdecydowaliśmy o wycofaniu ze sklepów sieci POLOmarket wszystkich innych produktów dostarczonych przez producenta zakwestionowanego produktu. Sieć, czując odpowiedzialność za wprowadzenie do obrotu produktów potencjalnie niebezpiecznych dla zdrowia, przeprasza wszystkich klientów za zaistniałą sytuację" - odpowiedziała "Pomorskiej" Ilona Rutkowska z biura prasowego Polomarketu.

Polecamy także:

Zakaz handlu w niedziele zostanie zniesiony? Sprawą będzie zajmować się sejm!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska