https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Komentarz w samo południe. Chcemy większych zysków? Obniżmy ceny!

Jolanta Zielazna
Logika jest jednak taka - potrzebujesz czy nie potrzebujesz - kupuj sieciówkę. Bo wyjdzie taniej.
Logika jest jednak taka - potrzebujesz czy nie potrzebujesz - kupuj sieciówkę. Bo wyjdzie taniej. Jarosław Pruss
W którymś z polskich miast, nie pamiętam już gdzie, gdy wpływy ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej malały i miasto coraz więcej musiało dokładać, radni zdecydowali się na ryzykowny eksperyment.
Jolanta Zielazna
Jolanta Zielazna

Jolanta Zielazna

Zamiast podnieść ceny biletów - obniżono je. Wpływy spadły jeszcze bardziej? Wprost przeciwnie! Cena była na tyle atrakcyjna, że opłacało się zostawić samochód w garażu, kupić tańszy bilet i wsiąść do miejskiego autobusu.

W Bydgoszczy - wręcz przeciwnie. Cenę biletów pojedynczych tak podniesiono, że ten, kto dojeżdża do pracy na krótkiej trasie, będzie miał dylemat, czy nie lepiej przejść się pieszo, zamiast płacić ponad 6 zł codziennie. Będzie z korzyścią dla zdrowia, w końcu zbliża się wiosna!

Kto dojeżdża samochodem, mimo podwyżki cen benzyny, w ogóle nie będzie miał dylematu. Nawet 6 zł za litr ciągle jest bardziej opłacalne niż 6,40 zł na przejazd tam i z powrotem na określonej trasie.

No i mamy podwyżki

Zachętą mają być tańsze sieciówki. Logika jest jednak taka - potrzebujesz czy nie potrzebujesz - kupuj sieciówkę. Bo wyjdzie taniej.

A potem wściekaj się w autobusie tkwiącym w korku, denerwuj na przystanku, że autobus powinien być 7 minut temu, na jeszcze go nie widać, utyskuj, że trudno wdrapać się do tramwaju, bo niskopodłogowych w Bydgoszczy na lekarstwo.

Szanowni Radni Bydgoszczy! Namawiam Was gorąco - zanim podejmiecie następną decyzję o podwyższeniu cen biletów - sprawdźcie, czy - na przykład na kwartał, pół roku - nie warto i u nas zrobić eksperymentu z obniżką. Może wszyscy będziemy pozytywnie zaskoczeni? Czego sobie i Wam życzę.

Komentarz w samo południe w czwartek: Już wiem, kotku, co masz w środku

Zapraszamy też do czytania komentarza "Na Gorąco" wyłącznie w papierowym wydaniu "Gazety Pomorskiej".

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

C
Coach Outlet
1.Most people are familiar with essentials
which are needed to pack forCoach Factory Online.
One such essential is the perfect littleCoach Factory Online
dress for a night on the town, be it a sequined micro Coach Factory Outlet Online
for the club in Paris or a gauzy shift for the CaribbeanCoach Factory Outlet Online
You will also want to pack Store that go with
the perfect Coach Factory Outletdress as well as most of the
other outfits you will be. To be sure,
you will also Coach Outlet Store Onlinewith great care the
essential Coach Outlet Store Onlineand hair products,
so as not to overwhelm your Coach Outlet but
making sure to haveCoach Factory Outlet enough of what you can’
t live without. You Coach Outletnot have given enough thought,
however, to the Coach Factory Outlet themselves!
Sure, you know what to Coach Factory Outlet(or at least you think you know),
but have you Coach Factory Outlet Online about the
“to and from” of the trip? Coach Factory Outletshould
be given to the Coach Factory Outletwith which you would like to travel,
as well as the style and comfort of your Coach Outlet.
There are a number of greatCoach Factory Outlet
you can Coach Factory Onlinefor your trip,
and a stylish piece ofCoach Factory Outlet Online within which
to pack your Coach Outlet Coupons can really
make a difference in your Coach Factory Online.
Depending on your
d
deasri
A ja uważam że ludzie po prostu przesiadają się na rowery lub skutery, a nie jak ktoś sugerował na samochody, wiadomo że zimą rower lub skuter odpada, ale wiosna , lato, czy łagodna jesień, są dla roweru w sam raz, osobiście jeżdżę w kierunku Osowej Góry, na niklową, to taka przemysłowa część Osowej, i zauważyłem że spada ilość osób w autobusach, za to przed każdą z większych firm na parkingach pełno rowerów czy skuterów
k
kazik
trzeba być niezłym kretynem by jeźdźić codziennie do pracy na bilety jednorazowe (a tak wynika z mądrości autorki artykułu), jadąc tylko jednym środkiem komunikacji tam i z powrotem za 6,40 razy srednio 20 dni roboczych to daje 128zł... a sieciówka obecnie kosztuje 100zł a od 1 lutego stanieje do 88zł... a gdy sie przesiadamy to juz w ogóle się opłaca komunikacją podróżować
T
Tantrum
Nie każdy ma ambicję posiadania samochodu, ja nie mam. Dla wielu brak samochodu automatycznie oznacza biedę. A wielu osób, posiadających samochody, klepie biedę, bo musi kupić paliwo, zapłacić mechanikowi, za ubezpieczenie itp. itd. i połowa pensji z głowy.
w
wowo
Dawno, dawno temu w odległej galaktyce. Uwielbiam teksty, gdzieś lecz nie pamiętam gdzie. Obniżenie kosztów to bzdura. Co to da że obizy sie koszty. Jak ktoś jeździ codziennie to ma bilet mieiseczny. O ile mozna obniżyc 20 zł Każdy ma ambicje miec samochód w tym biednym kraju. Rozszeżyc strefe płatnego parkowania i podnieśc cene miejsc parkingowych. Gonic za parkowaniu byle gdzie a wtedy wsiądą do autobusów.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska