https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Armaturę kuchenną i łazienkową też obejmuje gwarancja

(M)
sxc.hu
Każdy kupiony przez nas produkt podlega gwarancji. W przypadku baterii kuchennych i łazienkowych objęte są nią wszystkie elementy niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania.

Jeśli zakupiona przez nas armatura nie działa prawidłowo, powinniśmy zgłosić się do detalicznego punktu sprzedaży lub zadzwonić na bezpłatny numer infolinii podany przez producenta.

Pamiętajmy aby zrobić to przed upływem dwóch miesięcy od daty stwierdzenia wady. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedłożenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu.
- Musimy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika - wyjaśnia Aneta Dziedzina z Grupy Armatura. - Jeśli przed zamontowaniem bateria jest przechowywana w pomieszczeniach o dużej wilgotności i w otoczeniu związków powodujących korozję, reklamacja nie zostanie uznana. Tak samo będzie w sytuacji, gdy zostanie ona źle zamontowana lub użytkowana w nieprawidłowy sposób. Umowa nie obejmuje także uszkodzeń wynikających z samodzielnych napraw i przeróbek.

Zanim zamontujemy baterię, musimy pamiętać o dokładnym przepłukaniu instalacji wodnej. Gwarancja nie obejmuje bowiem uszkodzeń spowodowanych zanieczyszczeniami przewodów.

Warto dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi armatury, by wiedzieć jakimi środkami możemy ją czyścić. Reklamacja zostanie bowiem uwzględniona wtedy, gdy do pielęgnacji używaliśmy odpowiednich preparatów. Przed zakupem powinniśmy także dokładnie obejrzeć produkt, żeby sprawdzić, czy powierzchnia baterii nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli takie spostrzeżemy, musimy je niezwłocznie zgłosić w punkcie sprzedaży.

W przypadku uszkodzeń zauważonych po zakupie serwis gwarancyjny może mieć wątpliwości, czy wada powstała z winy producenta czy użytkownika i reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska