Zawiadomienie Starosty Inowrocławskiego o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

Materiał informacyjny Powiat Inowrocławski

ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO
o wszczęciu postępowania

Na podstawie art.11d.5. ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162 j.t.) w związku z art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 j.t.) zawiadamia się, że w dniu 15 stycznia 2024 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

Inwestor: Prezydent Miasta Inowrocławia.
Inwestycja: „Rozbudowa ulicy Izydora Sobeckiego w Inowrocławiu”.

Działki objęte opracowaniem (stan istniejący):
Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0005, arkusz 55: 286, 287;
Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0005, arkusz 54: 59/5, 61/8, 62/1, 343/56.

Nieruchomości lub ich części, w liniach rozgraniczających planowane do przejęcia na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego - działki zaznaczone czerwoną czcionką pogrubioną w całości pod inwestycję:
Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0005, arkusz 54: 343/56, 59/5.

Nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone:
Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0005, arkusz 55: 286, 287.

Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.
Informuję, iż strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem i załączonymi do niego materiałami w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji przy alei Ratuszowej 38 w Inowrocławiu w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Termin i zasady przeglądania akt sprawy uprzejmie proszę uzgodnić telefonicznie z pracownikiem prowadzącym sprawę. Jednocześnie informuję, że przeglądanie akt sprawy jest prawem strony, a nie obowiązkiem i od jego spełnienia nie jest zależne wydanie rozstrzygnięcia przez organ administracji.

telefony kontaktowe: 52-35-92-103, 52-35-92-102.
e-mail:[email protected]

Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Znak sprawy: AB.6740.D.1.2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska